تجربیات برتر دبیر ادبیات خلاقیت در پیشگیری از افت تحصیلی دانش آموزانم در درس زبان و ادبیات فارسی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر ادبیات

تجربیات برتر دبیر ادبیات

تجربیات برتر دبیر ادبیات به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 29 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم معلم دبیر ادبیات  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر ادبیات  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با خلاقیت در پیشگیری از افت تحصیلی دانش آموزانم

مقدمه کوتاه در رابطه با خلاقیت در پیشگیری از افت تحصیلی دانش آموزانم

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با خلاقیت در پیشگیری از افت تحصیلی دانش آموزانم

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با خلاقیت در پیشگیری از افت تحصیلی دانش آموزانم

تشریح مشکل در رابطه با خلاقیت در پیشگیری از افت تحصیلی دانش آموزانم

پیشنهادات در رابطه با خلاقیت در پیشگیری از افت تحصیلی دانش آموزانم

نتیجه گیری در رابطه با خلاقیت در پیشگیری از افت تحصیلی دانش آموزانم

راهکارها در رابطه با خلاقیت در پیشگیری از افت تحصیلی دانش آموزانم در درس زبان و ادبیات فارسی

منابع و ماخذ در رابطه با خلاقیت در پیشگیری از افت تحصیلی دانش آموزانم در درس زبان و ادبیات فارسی

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر ادبیات به آنها دست یافتیم :

  1. با توجه به بررسي هاي وسيع و طولاني مدت پژوهشگر از منابع اطلاعاتي موجود پيرامون پژوهش و همچنين نتايج حاصل از پژوهش حاضر، اهميت و تاثير مثبت آموزش مهارتهاي زندگي بر ابعاد گوناگون سلامت رواني دانش آموزان روشن مي گردد به همين منظور پيشنهاد مي شود كه چنين برنامه هاي آموزشي توسط مشاوران متخصص و مجرب در اين حوزه در مدارس به اجرا گذاشته شود. قطعاً اين گونه برنامه هاي آموزشي در مدارس مي تواند در بهبود عملكرد دانش آموزان در زمينه تحصيلي، رواني، اجتماعي اثرگذار باشد و به عنوان يك روش موثر در حوزه پيشگيري اوليه، جهت ايجاد و حفظ بهداشت رواني و همچنين پيشگيري از مشكلات و نابه هنجاري هاي شايع نوجوانان ايفاي نقش نمايد.
  2. برنامه آموزش مهارت هاي زندگي مي تواند از طريق رسانه هاي گروهي به عنوان يك برنامه آموزشي همگاني، جهت افزايش سطح آگاهي افراد پيرامون تاثير مثبت برخورداري از مهارت هاي زندگي بر ابعاد گوناگون زندگي انسان به كار گرفته شود. همچنين سازمان ها و موسسات ديگر فرهنگي و اجتماعي نيز مي توانند از طريق برگزاري كارگاههاي آموزشي مهارت هاي زندگي نسبت به بالا بردن آگاهي افراد در اين زمينه و افزايش مهارت هاي آنان اقدام نمايند.

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر ادبیات از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *