تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر تاریخ
تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر تاریخبه صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 17 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم معلم تاریخ منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر تاریخ مشاهده می کنیم به قرار زیر است.
عنوان طرح و ابتکار در رابطه با چگونگی اجرای بهینه ارزشیابی ها در درس تاریخ
مقدمه کوتاه در رابطه با چگونگی اجرای بهینه ارزشیابی ها در درس تاریخ
بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با چگونگی اجرای بهینه ارزشیابی ها در درس تاریخ
جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با چگونگی اجرای بهینه ارزشیابی ها در درس تاریخ
تشریح مشکل در رابطه با چگونگی اجرای بهینه ارزشیابی ها در درس تاریخ
طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با چگونگی اجرای بهینه ارزشیابی ها در درس تاریخ
چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با چگونگی اجرای بهینه ارزشیابی ها در درس تاریخ
پیشنهادات در رابطه با چگونگی اجرای بهینه ارزشیابی ها در درس تاریخ
نتیجه گیری در رابطه با چگونگی اجرای بهینه ارزشیابی ها در درس تاریخ
راهکارها در رابطه با چگونگی اجرای بهینه ارزشیابی ها در درس تاریخ
منابع و ماخذ در رابطه با چگونگی اجرای بهینه ارزشیابی ها در درس تاریخ
راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر تاریخبه آنها دست یافتیم :
1 – آزمون های مکرر ماهانه در جهت اصلاح و بهبود روشها و شیوه های تدریس معلمان
2 – ارزشیابی مستمر همراه با بازخورد آن برای افزایش میزان یادگیری دانش آموزان و ایجاد یادگیری پایدار
3 – انجام ارزشیابی های مستمر به صورت عملی و کاربرد برای کسب نتایج بهتر در موفقیت دانش آموزان
برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر تاریخاز این قسمت اقدام کنید.