تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر جغرافیا علاقه مند نمودن دانش آموزانم با روش های نوین تدریس به درس جغرافیا

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر جغرافیا

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر جغرافیا

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر جغرافیا  به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 17 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم معلم جغرافیا  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر جغرافیا  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزانم  با روش های نوین تدریس به درس جغرافیا

مقدمه کوتاه در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزانم  با روش های نوین تدریس به درس جغرافیا

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزانم  با روش های نوین تدریس

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزانم  با روش های نوین تدریس

تشریح مشکل در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزانم  با روش های نوین تدریس به درس جغرافیا

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزانم  با روش های نوین تدریس

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزانم  با روش های نوین تدریس

پیشنهادات در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزانم  با روش های نوین تدریس به درس جغرافیا

نتیجه گیری در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزانم  با روش های نوین تدریس به درس جغرافیا

راهکارها در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزانم  با روش های نوین تدریس به درس جغرافیا

منابع و ماخذ در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزانم  با روش های نوین تدریس به درس جغرافیا

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر جغرافیا  به آنها دست یافتیم :

1- استفاده و آشنایی دبیران محترم با انواع روش های نوین تدریس در فرایند یاددهی و یادگیری که نمونه ای در پیوست پژوهش حاضر آمده است که موجب تنوع و علاقه مندی بیشتر دانش آموزان در بحث های درسی و علمی می شود .

2- پیش مطالعه درسی توسط دانش آموزان 20 دقیقه قبل از تدریس دبیر در کلاس .

3- تهیه وسایل کمک آموزشی مربوط به آموزش جغرافیا مانند انواع فیلم ، سی دی و نرم افزارهای آموزشی رایانه ای ، نقشه البته به شرط استفاده از این وسایل توسط دبیران .

4- برگزاری بازدید های علمی برای دانش آموزان در درس جغرافیا به صورت هدفمند و سازماندهی شده .

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر جغرافیا  از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *