تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر ریاضی افزایش انگیزه دانش آموزانم با تغییرروش تدریس ازسنتی به فعال

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر ریاضی

تجربیات برتر دبیر ریاضی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر ریاضی  به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 39 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم معلم ریاضی  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر ریاضی  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با افزایش انگیزه دانش آموزانم  با تغییرروش تدریس ازسنتی به فعال

مقدمه کوتاه در رابطه با افزایش انگیزه دانش آموزانم  با تغییرروش تدریس ازسنتی به فعال

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با افزایش انگیزه دانش آموزانم  با تغییرروش تدریس ازسنتی به فعال

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با افزایش انگیزه دانش آموزانم  با تغییرروش تدریس ازسنتی به فعال

تشریح مشکل در رابطه با افزایش انگیزه دانش آموزانم  با تغییرروش تدریس ازسنتی به فعال

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با افزایش انگیزه دانش آموزانم  با تغییرروش تدریس ازسنتی به فعال

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با افزایش انگیزه دانش آموزانم  با تغییرروش تدریس ازسنتی به فعال

پیشنهادات در رابطه با افزایش انگیزه دانش آموزانم  با تغییرروش تدریس ازسنتی به فعال

نتیجه گیری در رابطه با افزایش انگیزه دانش آموزانم  با تغییرروش تدریس ازسنتی به فعال

راهکارها در رابطه با افزایش انگیزه دانش آموزانم  با تغییرروش تدریس ازسنتی به فعال

منابع و ماخذ در رابطه با افزایش انگیزه دانش آموزانم  با تغییرروش تدریس ازسنتی به فعال

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر ریاضی  به آنها دست یافتیم :

1 حضور دبیران آموزشگاه در جلسۀ اولیاء و مربیان جهت طرح مشکلات آموزشی و تبادل نظر با والدین.

2 تشکیل کلاسهای  فوق برنامۀ کامپوتربه صورت اختیاری برای دانش آموزان علافه مند.

3 ایجاد وبلاگ مخصوص مدرسه،جهت ارتباط بهتر با دانش آموزان و والدین آنان.که البته یا دانش آموزان در منزل به اینترنت دسترسی دارند یا از طریق گوشی های همراهشان که، اکثر دانش آموزان دارند، می توانند از وبلاگ مدرسه استفاده نمایند.

4 ابجاد تسهیلاتی توسط خیرین و ادارۀ آموزش و پرورش برای تهیۀ کامپیوتر ودیتا برای همۀ کلاسهای آموزشگاه.

5 دانش آموزانی که  تحقیق و کارهای کامپیوتری خود را به آن اداره ارسال نموده اند،اداره آموزش و پروش باید بیشتر آنان تشویق نماید.

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر ریاضی  از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *