تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر زبان انگلیسی چگونگی ترغیب دانش آموزان به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر زبان انگلیسی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر زبان انگلیسی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر زبان انگلیسی  به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 27 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم معلم زبان انگلیسی  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر زبان انگلیسی  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با چگونگی ترغیب  دانش آموزان به خواندن و درک مفاهیم زبان

مقدمه کوتاه در رابطه با چگونگی ترغیب  دانش آموزان به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با چگونگی ترغیب  دانش آموزان به خواندن و درک مفاهیم

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با چگونگی ترغیب  دانش آموزان به خواندن و درک مفاهیم

تشریح مشکل در رابطه با چگونگی ترغیب  دانش آموزان به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با چگونگی ترغیب  دانش آموزان به خواندن و درک مفاهیم

پیشنهادات در رابطه با چگونگی ترغیب  دانش آموزان به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی

نتیجه گیری در رابطه با چگونگی ترغیب  دانش آموزان به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی

راهکارها در رابطه با چگونگی ترغیب  دانش آموزان به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی

منابع و ماخذ در رابطه با چگونگی ترغیب  دانش آموزان به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر زبان انگلیسی  به آنها دست یافتیم :

با توجه به مراحل اجرای طرح و رسیدن به آرمان که همان وضع مطلوب که علاقه مند کردن دانش آموزان به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی بود، و نیز؛ با بهره بردن از تجربیات به دست آمده در این زمینه، نکاتی در قالب پیشنهادها و راه کارها به شرح زیر ارایه می گردد:

الف- به مسئولان محترم آموزش وپرورش پیشنهاد می گردد : ساعت آموزش درس زبان انگلیسی را افزایش داده تا دبیر بتواند با صبر و حوصله ی بیشتری با فراگیران به آموزش زبان انگلیسی بپردازد ونیز در مدارس کلاسی را مخصوص تدریس درس زبان انگلیسی در نظر بگیرند که بتوان انگیزه ی یادگیری را در فراگیران افزایش داد و از امکانات سمعی – بصری استفاده نمود.

ب- به همکاران گرامی توصیه می شود : از روش های متنوع آموزش زبان انگلیسی استفاده کرده، محیط کلاس را شاد و با نشاط سازند تا دانش آموزان رغبت بیشتری به یادگیری این درس را داشته باشند.

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر زبان انگلیسی  از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *