تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر پیام های آسمانی چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس پیام های آسمانی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر پیام های آسمانی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر پیام های آسمانی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر پیام های آسمانی به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 24  صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم معلم دبیر پیام های آسمانی  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر پیام های آسمانی  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس پیام های آسمانی

مقدمه کوتاه در رابطه با چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس پیام های آسمانی

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس پیام های آسمانی

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس

تشریح مشکل در رابطه با چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس پیام های آسمانی

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس پیام های آسمانی

پیشنهادات در رابطه با چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس پیام های آسمانی

نتیجه گیری در رابطه با چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس پیام های آسمانی

راهکارها در رابطه با چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس پیام های آسمانی

منابع و ماخذ در رابطه با چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به درس پیام های آسمانی

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر پیام های آسمانی به آنها دست یافتیم :

انتخاب شیوه‌ی مناسب دربیان آموزه‌های دینی: معلم باید سعی کند آموزه‌های دینی را ساده‌، رسا و جذاب برای دانش‌آموزان بیان کند به گونه‌ای که اولا آنها بفهمند که معلم چه می‌گوید و ثانیا از شنیدن آن احساس خستگی نکنند. اگر معلم مثلا در خداشناسی تنها به بیان دلایل فلسفی اثبات وجود خدا و صفاتی مانند توحید و قدرت خدا بپردازد، یقینا خسته کننده خواهد بود و دانش‌آموزان شاید برای گرفتن نمره، این دلایل را در حافظه‌ی ذهن‌شان بسپارند ولی این سپرده‌ها هیچ وقت تبدیل به ایمان و اعتقاد قلبی نمی‌شود، چون از روی میل و رغبت و شوق کسب نشده‌اند. معلم باید استدلال‌های فلسفی را در قالب مثال‌های ساده و همه‌کس‌فهم طوری بیان کند که متعلم همانجا نه تنها کاملا تفهیم شود، بلکه پایه‌های اعتقادی‌اش نسبت به آن موضوع نیز شکل بگیرد. هم‌چنین معلم باید از مطرح کردن مباحث پیچیده و دور از فهم دانش‌آموز اجتناب ورزد. در این مورد نیز مطالعه‌ سیره‌ی انبیاء و معصومان می‌تواند برای معلمان راهگشا باشد.

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر پیام های آسمانی از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *