تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی سوم ابتدایی افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی سوم ابتدایی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی سوم ابتدایی افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی برای شرکت معلم سوم ابتدایی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی سوم ابتدایی به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 25 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم معلم سوم ابتدایی  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی سوم ابتدایی  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی

مقدمه کوتاه در رابطه با افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی

تشریح مشکل در رابطه با افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی

پیشنهادات در رابطه با افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی

نتیجه گیری در رابطه با افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی

راهکارها در رابطه با افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی

منابع و ماخذ در رابطه با افزایش سطح علمی دانش آموزانم به کمک تفکر پژوهشی

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی سوم ابتدایی به آنها دست یافتیم :

طراحی و تبیین الگوی مناسب آموزشی در مدارس بدون توجه به پژوهش کاری پر هزینه و گاه بی فایده است . فقط در صورت همسویی آموزش با جریان پژوهش است که می توان به تحقق اهداف توسعه امیدوار بود . آموزش صحیح روش تحقیق می تواند دانش آموزان را برای سالهای بعد بویژه در دوره های آموزش عالی آماده کند . مسیر علم آموزی و علم اندوزی در مدارس باید با آموزش و یادگیری مبتنی بر پژوهش همراه باشد . مواجه ساختن دانش آموزان با مسائل واقعی جامعه و کمک به آنها برای پژوهش و جستجوی راه حل های مناسب نه تنها آنان را در مسیر صحیح یادگیری قرار می دهد ، بلکه مهارت های اساسی تفکر چون شناسایی و تبیین مسائل شیوه جمع آوری و دسته بند ی اطلاعات ، زمینه سازی و آزمون فرضیه ها را به آنان می آموزد . این کار فقط با تدوین و اجرای برنامه درسی پژوهش محور میسر است که همت والای دست اندرکاران و برنامه ریزان آموزش و پرورش کشور را می طلبد.

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی سوم ابتدایی  از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *