تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی مربی بهداشت
تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی مربی بهداشت به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 26 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم مربی بهداشتمنطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی مربی بهداشت مشاهده می کنیم به قرار زیر است.
عنوان طرح و ابتکار در رابطه با ترغیب دانش آموزان به بهداشت دهان و دندان و مسواک زدن
مقدمه کوتاه در رابطه با ترغیب دانش آموزان به بهداشت دهان و دندان و مسواک زدن
بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با ترغیب دانش آموزان به بهداشت دهان و دندان و مسواک زدن
جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با ترغیب دانش آموزان به بهداشت دهان و دندان و مسواک زدن
تشریح مشکل در رابطه با ترغیب دانش آموزان به بهداشت دهان و دندان و مسواک زدن
طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با ترغیب دانش آموزان به بهداشت دهان
چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با ترغیب دانش آموزان به بهداشت دهان و دندان و مسواک زدن
پیشنهادات در رابطه با ترغیب دانش آموزان به بهداشت دهان و دندان و مسواک زدن
نتیجه گیری در رابطه با ترغیب دانش آموزان به بهداشت دهان و دندان و مسواک زدن
راهکارها در رابطه با ترغیب دانش آموزان به بهداشت دهان و دندان و مسواک زدن
منابع و ماخذ در رابطه با ترغیب دانش آموزان به بهداشت دهان و دندان و مسواک زدن
راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی مربی بهداشت به آنها دست یافتیم :
بعد از بررسي نتايج پرسشنامه دريافتم كه اغلب دانش آموزان با اهميت موضوع آشنا نيستند وهمچنين روش صحيح مسواك زدن را ياد نگرفته اند اين آموزش نه در خانه و نه در مدرسه براي تعداد زيادي از آنها صورت گرفته بود و نه برنامه هاي آموزشي مناسبي را ديده بودند.تصميم گرفتم ابتدا اهميت موضوع مسواك زدن را براي آنها بيان كنم و در مرحله بعد روش صحيح مسواك زدن را به آنها آموزش دهم.براي اين منظور احاديث و رواياتي كه اهميت مسواك زدن را بيان مي كرد عنوان كردم مثلا:
برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی مربی بهداشت از این قسمت اقدام کنید.