تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون عمومی استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان برای شرکت معاون عمومی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون عمومی به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 20 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معاون عمومیمنطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون عمومی مشاهده می کنیم به قرار زیر است.
عنوان طرح و ابتکار در رابطه با استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
مقدمه کوتاه در رابطه با استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
تشریح مشکل در رابطه با استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
پیشنهادات در رابطه با استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
نتیجه گیری در رابطه با استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
راهکارها در رابطه با استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
منابع و ماخذ در رابطه با استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان
راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون عمومی به آنها دست یافتیم :
1 – ارزشیابی هدف نیست ، بلکه فرآیندی جهت گرد آوری اطلاعات در خصوص میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس مورد نظر است و هدف نهایی آن ، بهبود و اصلاح فرآیند یاددهی یادگیری می باشد برای مثال ممکن است عدم یادگیری دانش آموز به روش تدریس ، محتوا و یا شرایط امتحان مربوط شود که باید مورد تجدید نظر قرار گیرند .
2 – در فرآیند ارزشیابی باید فعالیت های فردی و گروهی دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد و فرد و گروه هر دو مورد ارزشیابی قرار گیرند .
3 – در فرآیند ارزشیابی ، دانش آموزان باید بتوانند آموخته های خود را مورد ارزیابی قرار دهند .
برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون عمومی از این قسمت اقدام کنید.