تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون عمومی استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون عمومی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون عمومی  استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان   برای شرکت  معاون عمومی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون عمومی  به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 20 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معاون عمومیمنطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون عمومی  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با   استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان

مقدمه کوتاه در رابطه با   استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با   استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با   استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان

تشریح مشکل در رابطه با   استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با   استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با   استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان

پیشنهادات در رابطه با   استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان

نتیجه گیری در رابطه با   استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان

راهکارها در رابطه با   استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان

منابع و ماخذ در رابطه با   استفاده از روش ارزشیابی و فعالیت های گروهی دانش آموزان

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون عمومی  به آنها دست یافتیم :

1 –  ارزشیابی هدف نیست ، بلکه فرآیندی جهت گرد آوری اطلاعات در خصوص میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس مورد نظر است و هدف نهایی آن ، بهبود و اصلاح فرآیند یاددهی یادگیری می باشد برای مثال ممکن است عدم یادگیری دانش آموز به روش تدریس ، محتوا و یا شرایط امتحان مربوط شود که باید مورد تجدید نظر قرار گیرند .

2 –  در فرآیند ارزشیابی باید فعالیت های فردی و گروهی دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد و فرد و گروه هر دو مورد ارزشیابی قرار گیرند .

3 –  در فرآیند ارزشیابی ، دانش آموزان باید بتوانند آموخته های خود را مورد ارزیابی قرار دهند .

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون عمومی  از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *