تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون فنی ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری برای شرکت معاون فنی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون فنی به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 20 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معاون فنیمنطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون فنی مشاهده می کنیم به قرار زیر است.
عنوان طرح و ابتکار در رابطه با ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری
مقدمه کوتاه در رابطه با ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری
بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری
جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری
تشریح مشکل در رابطه با ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری
طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری
چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری
پیشنهادات در رابطه با ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری
نتیجه گیری در رابطه با ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری
راهکارها در رابطه با ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری
منابع و ماخذ در رابطه با ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری
راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون فنی به آنها دست یافتیم :
پیشگیری از رفتار های نامطلوب دانش آموزان در کلاس.
زیرا پیشگیری بهتر و آسان تر از درمان است. برای این کار معلم باید مسائلی را که موجب قطع توجه و ارتباط آموزشی در کلاس می شود شناخته و آنها را خنثی نماید. کاوینگتون (1999) در رابطه با این کار، نکات زیر را توصیه می کند:
1- در بعضی مواقع با عوامل بی نظمی کلاس باید به طور انفرادی ارتباط برقرار کرده و از دلایل آنمطلع شوید.
2- رفتارها و فعالیت های برهم زننده نظم را مشخص و آن را به صورت قوانین در کلاس مطرح کنید. مثلا: کثیف کردن دیوار ها قدغن است.
3- منتظر برخی رفتار های غیر قابل پیش بینی باشید و میزان توانایی برخورد خود را با آنها بسنجید.
برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون فنی از این قسمت اقدام کنید.