تجربیات برتر سنجش و ارزشیاب ابتدایی: راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم ابتدایی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم ابتدایی راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش  برای شرکت معلم ابتدایی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم ابتدایی به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 25 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم ابتدایی منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم ابتدایی مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش

مقدمه کوتاه در رابطه با راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش

تشریح مشکل در رابطه با راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش

پیشنهادات در رابطه با راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش

نتیجه گیری در رابطه با راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش

راهکارها در رابطه با راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش

منابع و ماخذ در رابطه با راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم ابتدایی به آنها دست یافتیم :

  1. ضمن تعامل بیشتر با معلمان آموزشگاه در زمینه تحقیق و پژوهش فرهنگ سازی انجام گرفت.
  2. ‌ضمن انتخاب رابطین پژوهشی کلاس ها و تشویق بهترین رابط ها، اطلاع رسانی بیشتری در زمینه فعالیت های پژوهشی و تشکیل کارگاه های آشنایی با روش تحقیق و پژوهش، خلاقیت، آموزش روش حل مسأله انجام گرفت.
  3. ‌توجیه والدین برای تشویق و ترغیب دانش آموزان پژوهشگر و فراهم آوردن زمینه پژوهشی حتی در منزل.
  4. ‌از آنجا که امر آموزش زمانی تحقق می یابد که با پژوهش همراه باشد لذا قبل از اینکه دانش آموزان علاقه ای نشان دهند باید معلمان تفکر پژوهشی داشته باشند، لذا بدین منظور تعدادی جلسه در این زمینه با معلمان برگزار گردید .
  5. جذب اساتید خبره و اهل فن بمنظور فراهم آوردن فرصتهای مشاوره ای برای دانش پژوهان و حمایتهای علمی و مالی طرح ها
  6. تهیه تراکت های مختلف در مورد پژوهش و تحقیق
  7. دعوت از مسئولین جهت نواختن زنگ پژوهش در هفته پژوهش
  8. اهداء جوایز به دانش آموزان برتر تحقیق و پژوهش در مسابقات
  9. برپایی نمایشگاه در محل کتابخانه و فروش کتاب با تخفیف
  10. بازدید از نمایشگاه کتاب ارشاد شهرستان

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم ابتدایی از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *