تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار آموزگار دوم ابتدایی چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق برای شرکت معلم دوم ابتدایی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم دوم ابتدایی به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 29 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم آموزگار دوم ابتدایی منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم دوم ابتدایی مشاهده می کنیم به قرار زیر است.
عنوان طرح و ابتکار در رابطه با چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق
مقدمه کوتاه در رابطه با چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق
بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق
جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق
تشریح مشکل در رابطه با چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق
طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق
چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق
پیشنهادات در رابطه با چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق
نتیجه گیری در رابطه با چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق
راهکارها در رابطه با چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق
منابع و ماخذ در رابطه با چگونگی ترغیب دانش آموزانم به دروس از طریق روش نمایش خلاق
راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم دوم ابتدایی به آنها دست یافتیم :
انتخاب چندین راه حل از میان راه حلهای پیشنهادی گوناگون، نیاز به دقّت خاصی داشت. از این رو، به جا و شایسته دیدم، قبل از انتخاب راه حلها، بار دیگر اهداف آموزش دورهی ابتدایی را بررسی کنم. بدون شک، میزان موفقیت و تغییری که در وضعیت موجود حاصل میشد، بستگی به قدرت و توان اثربخشی راه حلها داشت. بر این اساس، با دقّت و توجّه به اهداف آموزش دوره ابتدایی از میان راه حلهای پیشنهادی، برخی از آنها را انتخاب نمودم. قابل ذکر است، بعضی از راه حل ها که با یکدیگر مرتبط بودند را، در هم ادغام کرده و در قالب یک راه حل ارائه نمودم. هم چنین، در بطن هر کدام از راه حلهای زیر، یک یا چند هدف آموزش فارسی و ریاضی نهفته شده بود و انجام آنها نیز، ترتیب زمانی نداشت. چرا که هر کدام به نوعی به یکدیگر مرتبط و در هم تنیده شده بودند.
برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم دوم ابتدایی از این قسمت اقدام کنید.