تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم ششم ابتدایی تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم ششم ابتدایی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم ششم ابتدایی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم ششم ابتدایی به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 29 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم معلم معلم ششم ابتدایی  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم ششم ابتدایی  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

مقدمه کوتاه در رابطه با تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

تشریح مشکل در رابطه با تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

پیشنهادات در رابطه با تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

نتیجه گیری در رابطه با تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

راهکارها در رابطه با تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

منابع و ماخذ در رابطه با تقویت خواندن همراه با درک مطلب در دانش آموزانم

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم ششم ابتدایی  به آنها دست یافتیم :

–  استفاده  از وسایل  آموزشی  در جریان  تدریس  به عنوان یک اصل قرار گیرد و بهترین کارایی این وسایل  آموزشی  زمانی  است  که  به  صورت بازی  ارائه  گردد .  بر اساس تجربیات  محقق بعضی وسایل آموزشی به دلیل خشک و خسته کننده بودن و توجه نکردن به خصوصیات دانش آموزان نتوانسته  است  جذبه لازم را داشته باشد  .  بنا براین  زمانی که وسایل آموزشی در قالب  بازی ارائه  گردند  بهترین اثر را خواهند داشت .

2 – استفاده از ابزارهای تشویقی مانند تابلو ارزیابی توصیفی  علاوه  بر  پایه  اول در پایه های دیگر نیز مورد  تاکید قرار می گیرد .  تابلو ارزیابی  توصیفی  به دو علت ارجحیت بیشتری نسبت  به سایر روش های ارزشیابی  دارد . اولا :  باعث  ایجاد  رقابت  و شور شوق در دانش آموزان می شود و آنها را به تلاش وادار می کند .  دوما : با توجه به  این که دانش آموزان  دبستان در مرحله انتزاعی نیستند این شیوه از ارزشیابی را بهتر درک می کنند .

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم ششم ابتدایی  از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *