تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم پنجم ابتدایی خلاقیت در ایجاد توانایی حل آسان مسائل ریاضی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم پنجم ابتدایی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم پنجم ابتدایی خلاقیت در ایجاد توانایی حل آسان مسائل ریاضی   برای شرکت آموزگار  پنجم ابتدایی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم پنجم ابتدایی  به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 26  صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم پنجم ابتدایی  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم پنجم ابتدایی  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

مقدمه کوتاه در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

تشریح مشکل در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

پیشنهادات در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

نتیجه گیری در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

راهکارها در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

منابع و ماخذ در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم پنجم ابتدایی  به آنها دست یافتیم :

برای تسهیل و تسریع یادگیری بعضی از مفاهیم ریاضی، از روش ایفای نقش استفاده می­نمودم. ، هر بار یک گروه را برای اجرای نمایش و یک نفر را جهت اجرای پانتومیم، انتخاب کنم تا از این  طریق، فرصت ایفای نقش، تعمیق یادگیری و ارتباط اجتماعی، برای همه­ی دانش­آموزان به طور یکسان فراهم شود. هم­چنین، هنگام اجرای نمایش و پانتومیم، در صورت نیاز، آن ها را راهنمایی می­کردم.. در یکی از جلسات، هنگام اجرای نمایش، از همکاران گرامی درخواست نمودم تا به کلاس ما آمده و نمایش دانش­آموزان را ببینند و در مورد چگونگی اجرای این روش، نظر خود را ارائه نمایند.

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم پنجم ابتدایی  از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *