تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم چهارم ابتدایی
تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم چهارم ابتداییبه صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 31 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم چهارم ابتدایی منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم چهارم ابتدایی مشاهده می کنیم به قرار زیر است.
عنوان طرح و ابتکار در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم با استفاده از فناوری نوین در درس علوم
مقدمه کوتاه در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم با استفاده از فناوری نوین در درس علوم
بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم با استفاده از فناوری نوین در درس علوم
جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم با استفاده از فناوری نوین در درس علوم
تشریح مشکل در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم با استفاده از فناوری نوین در درس علوم
طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم با استفاده از فناوری نوین در درس علوم
چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم با استفاده از فناوری نوین در درس علوم
پیشنهادات در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم با استفاده از فناوری نوین در درس علوم
نتیجه گیری در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم با استفاده از فناوری نوین در درس علوم
راهکارها در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم با استفاده از فناوری نوین در درس علوم
منابع و ماخذ در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم با استفاده از فناوری نوین در درس علوم
راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم چهارم ابتدایی به آنها دست یافتیم :
۱-در رابطه با دلایل خود برای فعالیتهای گروهی، با دانش آموزان صادق باشید. با آنها راجع به مزایای آموزش گروهی صحبت کنید.
۲-به جای رقابت، برای تشریک مساعی برنامه ریزی کنید. برای آنها فعالیتهای گروهی ترتیب بدهید تا تکالیف بین اعضای گروه تقسیم، و تجربه نصیب همه شود
۳-به دانش آموزان یاری دهید به همدیگر کمک کنند. دانش آموزان را تشویق به گرفتن تست از یکدیگر بکنید تا بتوانند به صورت غیر رسمی، همه در طرح سؤالات منطقی و هم در پاسخ دهی به پرسشها تمرین کنند.
۴-دانش آموزان را به ارزشیابی اوراق یکدیگر بگمارید. کمترین خاصیت این کار آن است که آنها پاسخهای خود را با نمونه پاسخهایی که به آنها دادهاید مقایسه کنند. متعاقباً با افزایش مهارت آنها در ارزشیابی کار یکدیگر، میتوانید آنها را به انواع پیچیده تری از ارزشیابی، که در آن دانش آموزان با در نظر گرفتن یک ضابطه ی معین یا از قبل توافق شده نسبت به کار همدیگر اظهار نظر میکنند، تشویق نمایید.
برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم چهارم ابتدایی از این قسمت اقدام کنید.