تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی پنجم ابتدایی راهکارهای اثربخشی پرسش شفاهی درس مطالعات اجتماعی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی پنجم ابتدایی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی پنجم ابتدایی راهکارهای اثربخشی پرسش شفاهی درس مطالعات اجتماعی   برای شرکت آموزگار  پنجم ابتدایی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی پنجم ابتدایی  به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 36  صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم پنجم ابتدایی  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی پنجم ابتدایی  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

مقدمه کوتاه در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

تشریح مشکل در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

پیشنهادات در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

نتیجه گیری در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

راهکارها در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

منابع و ماخذ در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی پنجم ابتدایی  به آنها دست یافتیم :

احساس من این است که برای شاگردان فهمیدن ارزش مشارکت کلامی در یادگیری بسیار مهم است . مشارکت در فرآیند جذب اطلاعات از محرک های نوشتاری یا کلامی ، تحلیل و تلفیق مطالب ، شکل دهی فرضیه و سپس نظم بخشیدن به افکار در قالب زبانی روشن همگی در شاگردان حس مالکیت برآن مفهوم یا موضوع را ایجاد می کند و آنها را کاملا به روند یادگیری ملتزم می کند . اگر این فرآیند پیش نیاید ، شاگرد به آسانی از فرآیند یادگیری منفک خواهد شد  و مفاهیم یا اطلاعات را کمتر به ذهن خواهد سپرد و در نتیجه حس مالکیت مطالب درس در وی ایجاد نخواهد شد . معلمین باید منطق و اهمیت مشارکت در دروس را در همان جلسات اولیه برای شاگردان تبیین کنند . البته باید فرآیند مذکور را به زبانی گفت که برای شاگردان قابل فهم باشد . من برای توضیح این فرآیند از نمودار شماره ? استفاده می کنم .

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی پنجم ابتدایی  از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *