تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی چهارم ابتدایی ایجاد علاقه در دانش آموزانم به مطالعه غیر درسی در جهت پیشرفت

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی چهارم ابتدایی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی چهارم ابتدایی ایجاد علاقه در دانش آموزانم به مطالعه غیر درسی در جهت پیشرفت برای شرکت معلم چهارم ابتدایی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی چهارم ابتدایی به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 26 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم چهارم ابتدایی  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی چهارم ابتدایی مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم به مطالعه غیر درسی در جهت پیشرفت

مقدمه کوتاه در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم به مطالعه غیر درسی در جهت پیشرفت

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم به مطالعه غیر درسی در جهت پیشرفت

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم به مطالعه غیر درسی در جهت پیشرفت

تشریح مشکل در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم به مطالعه غیر درسی در جهت پیشرفت

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم به مطالعه غیر درسی در جهت پیشرفت

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم به مطالعه غیر درسی در جهت پیشرفت

پیشنهادات در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم به مطالعه غیر درسی در جهت پیشرفت

نتیجه گیری در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم به مطالعه غیر درسی در جهت پیشرفت

راهکارها در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم به مطالعه غیر درسی در جهت پیشرفت

منابع و ماخذ در رابطه با ایجاد علاقه در دانش آموزانم به مطالعه غیر درسی در جهت پیشرفت

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی چهارم ابتدایی  به آنها دست یافتیم :

  1. برقراری ارتباط با اولیای دانش‌آموزان و توجیه و حساس نمودن آنان نسبت به ضرورت مطالعه غیردرسی دانش‌آموزان.
  2. تهیه و فراهم نمودن کتب و مجلات درسی و غیر درسی مورد نیاز متناسب با ویژگی‌های سنی دانش‌آموزان.
  3. جذب دانش‌آموزان با استفاده از روش‌های مختلف ، استفاده از مشوق‌ها و…
  4. برنامه‌ریزی و گنجاندن ساعاتی به عنوان ساعت مطالعه غیردرسی در برنامه درسی هفتگی.
  5. تلاش بیشتر رسانه‌های جمعی برای ترغیب به مطالعه کتب و مجلات درسی و غیر درسی با طراحی برنامه‌های آموزشی متعدد و مرتبط.
  6. بررسی مطالب و محتوای کتب و مجلات درسی و غیر درسی در جلسات گروه های آموزشی.

.

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی چهارم ابتدایی  از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *