تجربیات سنجش و ارزشیابی خدمتگزار بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزانم

تجربیات سنجش و ارزشیابی خدمتگزار

تجربیات سنجش و ارزشیابی خدمتگزار

تجربیات سنجش و ارزشیابی خدمتگزار  به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 27  صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی خدمتگزار  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات سنجش و ارزشیابی خدمتگزار  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با ایجاد رغبت در دانش آموزان در خوردن شیر و تغذیه مناسب

مقدمه کوتاه در رابطه با ایجاد رغبت در دانش آموزان در خوردن شیر و تغذیه مناسب

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با ایجاد رغبت در دانش آموزان در خوردن شیر و تغذیه مناسب

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با ایجاد رغبت در دانش آموزان در خوردن شیر

تشریح مشکل در رابطه با ایجاد رغبت در دانش آموزان در خوردن شیر و تغذیه مناسب

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با ایجاد رغبت در دانش آموزان در خوردن شیر و تغذیه مناسب

پیشنهادات در رابطه با ایجاد رغبت در دانش آموزان در خوردن شیر و تغذیه مناسب

نتیجه گیری در رابطه با ایجاد رغبت در دانش آموزان در خوردن شیر و تغذیه مناسب

راهکارها در رابطه با ایجاد رغبت در دانش آموزان در خوردن شیر و تغذیه مناسب

منابع و ماخذ در رابطه با ایجاد رغبت در دانش آموزان در خوردن شیر و تغذیه مناسب

راهکارهایی که در تجربیات سنجش و ارزشیابی خدمتگزار  به آنها دست یافتیم :

با توجه به بررسي هاي وسيع و طولاني مدت پژوهشگر از منابع اطلاعاتي موجود پيرامون پژوهش و همچنين نتايج حاصل از پژوهش حاضر، اهميت و تاثير مثبت آموزش مهارتهاي زندگي بر ابعاد گوناگون سلامت رواني دانش آموزان روشن مي گردد به همين منظور پيشنهاد مي شود كه چنين برنامه هاي آموزشي توسط مشاوران متخصص و مجرب در اين حوزه در مدارس به اجرا گذاشته شود. قطعاً اين گونه برنامه هاي آموزشي در مدارس مي تواند در بهبود عملكرد دانش آموزان در زمينه تحصيلي، رواني، اجتماعي اثرگذار باشد و به عنوان يك روش موثر در حوزه پيشگيري اوليه، جهت ايجاد و حفظ بهداشت رواني و همچنين پيشگيري از مشكلات و نابه هنجاري هاي شايع نوجوانان ايفاي نقش نمايد.

برنامه آموزش مهارت هاي زندگي مي تواند از طريق رسانه هاي گروهي به عنوان يك برنامه آموزشي همگاني، جهت افزايش سطح آگاهي افراد پيرامون تاثير مثبت برخورداري از مهارت هاي زندگي بر ابعاد گوناگون زندگي انسان به كار گرفته شود. همچنين سازمان ها و موسسات ديگر فرهنگي و اجتماعي نيز مي توانند از طريق برگزاري كارگاههاي آموزشي مهارت هاي زندگي نسبت به بالا بردن آگاهي افراد در اين زمينه و افزايش مهارت هاي آنان اقدام نمايند.

برای دانلود تجربیات سنجش و ارزشیابی خدمتگزار  از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *