تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر ادبیات خلاقیت در کاربرد تجلی اخلاق و ادبیات تعلیمی در دانش آموزان برای شرکت دبیر ادبیات در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر ادبیات به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 24 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم معلم دبیر ادبیات منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر ادبیات مشاهده می کنیم به قرار زیر است.
عنوان طرح و ابتکار در رابطه با خلاقیت در کاربرد تجلی اخلاق و ادبیات تعلیمی در دانش آموزان
مقدمه کوتاه در رابطه با خلاقیت در کاربرد تجلی اخلاق و ادبیات تعلیمی در دانش آموزان
بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با خلاقیت در کاربرد تجلی اخلاق و ادبیات تعلیمی در دانش آموزان
جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با خلاقیت در کاربرد تجلی اخلاق و ادبیات تعلیمی در دانش آموزان
تشریح مشکل در رابطه با خلاقیت در کاربرد تجلی اخلاق و ادبیات تعلیمی در دانش آموزان
طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با خلاقیت در کاربرد تجلی اخلاق و ادبیات تعلیمی
چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با خلاقیت در کاربرد تجلی اخلاق و ادبیات تعلیمی در دانش آموزان
پیشنهادات در رابطه با خلاقیت در کاربرد تجلی اخلاق و ادبیات تعلیمی در دانش آموزان
نتیجه گیری در رابطه با خلاقیت در کاربرد تجلی اخلاق و ادبیات تعلیمی در دانش آموزان
راهکارها در رابطه با خلاقیت در کاربرد تجلی اخلاق و ادبیات تعلیمی در دانش آموزان
منابع و ماخذ در رابطه با خلاقیت در کاربرد تجلی اخلاق و ادبیات تعلیمی در دانش آموزان
راهکارهایی که در تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر ادبیات به آنها دست یافتیم :
با توجه به بررسي هاي وسيع و طولاني مدت پژوهشگر از منابع اطلاعاتي موجود پيرامون پژوهش و همچنين نتايج حاصل از پژوهش حاضر، اهميت و تاثير مثبت آموزش مهارتهاي زندگي بر ابعاد گوناگون سلامت رواني دانش آموزان روشن مي گردد به همين منظور پيشنهاد مي شود كه چنين برنامه هاي آموزشي توسط مشاوران متخصص و مجرب در اين حوزه در مدارس به اجرا گذاشته شود. قطعاً اين گونه برنامه هاي آموزشي در مدارس مي تواند در بهبود عملكرد دانش آموزان در زمينه تحصيلي، رواني، اجتماعي اثرگذار باشد و به عنوان يك روش موثر در حوزه پيشگيري اوليه، جهت ايجاد و حفظ بهداشت رواني و همچنين پيشگيري از مشكلات و نابه هنجاري هاي شايع نوجوانان ايفاي نقش نمايد.
برنامه آموزش مهارت هاي زندگي مي تواند از طريق رسانه هاي گروهي به عنوان يك برنامه آموزشي همگاني، جهت افزايش سطح آگاهي افراد پيرامون تاثير مثبت برخورداري از مهارت هاي زندگي بر ابعاد گوناگون زندگي انسان به كار گرفته شود. همچنين سازمان ها و موسسات ديگر فرهنگي و اجتماعي نيز مي توانند از طريق برگزاري كارگاههاي آموزشي مهارت هاي زندگي نسبت به بالا بردن آگاهي افراد در اين زمينه و افزايش مهارت هاي آنان اقدام نمايند.
برای دانلود تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر ادبیات از این قسمت اقدام کنید.