تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر ریاضی کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر ریاضی

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر ریاضی

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر ریاضی  به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 26  صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم معلم ریاضی  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر ریاضی  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق

مقدمه کوتاه در رابطه با کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق

تشریح مشکل در رابطه با کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق

پیشنهادات در رابطه با کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق

نتیجه گیری در رابطه با کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق

راهکارها در رابطه با کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق

منابع و ماخذ در رابطه با کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق

راهکارهایی که در تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر ریاضی  به آنها دست یافتیم :

به منظور آمادگی برای انجام هر فعالیت از تدریس تا تمرین، جدولی را تنظیم کرده و به همکارانم در پایه‌های دیگر ارائه نمودم، ایشان نیز از این جدول استقبال کردند، سپس با اندکی تغییر، آن را چاپ کرده و قبل از هر فعالیتی، ابتدا جدول مذکور را تکمیل می‌نمودم، بعد با آگاهی و آمادگی کامل در کلاس حاضر می‌شدم. با استفاده از جدول یاد شده، روش تدریس متناسب با هدف و مفهوم مورد نظر، نکات مورد نظر در ارزشیابی تشخیصی و هم­چنین، نقطه­ی شروع تدریس را مشخص می‌نمودم. برای تدریس هر مفهوم، از روش خاصی استفاده می‌کردم، مثلاً: برای معرفی متر و سانتی متر، روش بارش فکری و داستان گویی را به کار می بردم

برای دانلود تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر ریاضی  از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *