تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر پیام های آسمانی چگونگی تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر پیام های آسمانی

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر پیام های آسمانی

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر پیام های آسمانی به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 26 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم معلم دبیر پیام های آسمانی  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر پیام های آسمانی  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

مقدمه کوتاه در رابطه با چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

تشریح مشکل در رابطه با چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

پیشنهادات در رابطه با چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

نتیجه گیری در رابطه با چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

راهکارها در رابطه با چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

منابع و ماخذ در رابطه با چگونگی  تغییر تفکر و بینش دینی (معنوی) در دانش آموزانم

راهکارهایی که در تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر پیام های آسمانی به آنها دست یافتیم :

انتخاب شیوه‌ی مناسب دربیان آموزه‌های دینی: معلم باید سعی کند آموزه‌های دینی را ساده‌، رسا و جذاب برای دانش‌آموزان بیان کند به گونه‌ای که اولا آنها بفهمند که معلم چه می‌گوید و ثانیا از شنیدن آن احساس خستگی نکنند. اگر معلم مثلا در خداشناسی تنها به بیان دلایل فلسفی اثبات وجود خدا و صفاتی مانند توحید و قدرت خدا بپردازد، یقینا خسته کننده خواهد بود و دانش‌آموزان شاید برای گرفتن نمره، این دلایل را در حافظه‌ی ذهن‌شان بسپارند ولی این سپرده‌ها هیچ وقت تبدیل به ایمان و اعتقاد قلبی نمی‌شود، چون از روی میل و رغبت و شوق کسب نشده‌اند. معلم باید استدلال‌های فلسفی را در قالب مثال‌های ساده و همه‌کس‌فهم طوری بیان کند که متعلم همانجا نه تنها کاملا تفهیم شود، بلکه پایه‌های اعتقادی‌اش نسبت به آن موضوع نیز شکل بگیرد. هم‌چنین معلم باید از مطرح کردن مباحث پیچیده و دور از فهم دانش‌آموز اجتناب ورزد. در این مورد نیز مطالعه‌ سیره‌ی انبیاء و معصومان می‌تواند برای معلمان راهگشا باشد.

برای دانلود تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر پیام های آسمانی از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *