تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون آموزشی ابتکار در کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی

تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون آموزشی

تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون آموزشی  ابتکار در کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی برای شرکت  معاون آموزشی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون آموزشی  به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 29 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معاون آموزشیمنطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون آموزشی  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با   ابتکار در کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی

مقدمه کوتاه در رابطه با   ابتکار در کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با   ابتکار در کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با   ابتکار در کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی

تشریح مشکل در رابطه با   ابتکار در کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با   ابتکار در کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با   ابتکار در کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی

پیشنهادات در رابطه با   ابتکار در کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی

نتیجه گیری در رابطه با   ابتکار در کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی

راهکارها در رابطه با   ابتکار در کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی

منابع و ماخذ در رابطه با   ابتکار در کاهش استرس همکاران در سمت معاون آموزشی

راهکارهایی که در تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون آموزشی  به آنها دست یافتیم :

۱- دوست شدن افراطی با شاگردان وقتی که در کلاس هستید:

رفتار دوستانه لازمه ی تدریس موفق در کلاس است اما دوستی با شاگردان یک بده بستان پایاپای را می طلبد که این برای یک معلم صورت خوشی نخواهد داشت و شما را در شرایط سختی قرار خواهد داد.

۲- توقف درس و درگیر کردن دانش آموزان به مسائل کم اهمیت:

هنگامی که دانش آموزان روی مسایل کم اهمیت با هم در گیر می شوند دیگر جایی برای رقابت سالم باقی نخواهد ماند.

۳- تحقیر دانش آموزان و وادار آنان به کاری که شما از او می خواهید:

تحقیر تکنیک فوق العاده وحشتناک وزشتی است که یک معلم می تواندانجام دهد. ممکن است به قدری ناراحت وعصبانی شوند تادر جستجوی راه هایی برای تلافی کردن برآیند و این اعتماد آنان را به شما کم خواهد کرد.

برای دانلود تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون آموزشی  از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *