تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون پرورشی رفع مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون پرورشی

تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون پرورشی رفع مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه   برای شرکت  معاون پرورشی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون پرورشی  به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 19 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معاون پرورشیمنطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون پرورشی مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با   رفع مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

مقدمه کوتاه در رابطه با   رفع مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با   رفع مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با   رفع مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه

تشریح مشکل در رابطه با   رفع مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با   رفع مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با   رفع مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

پیشنهادات در رابطه با   رفع مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

نتیجه گیری در رابطه با   رفع مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

راهکارها در رابطه با   رفع مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

منابع و ماخذ در رابطه با   رفع مشکل بی نظمی و سرپیچی از فرمانهای گروه و قوانین مدرسه

راهکارهایی که در تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون پرورشی به آنها دست یافتیم :

1- محبت به موقع و متناسب به فرزندان ودانش آموزان ، موجب كاهش بی نظمی و بی انضباطی مي شود.

2- توجه به موقع، محبت ، تقويت نكات مثبت ، پرورش اعتماد به نفس ، موجب نگرش مثبت فرد نسبت به خود و ديگران می شود.

3- ايجاد انگيزه و ایجاد نگرش مثبت فرد نسبت به خود ومعلم و دیگران موجب بهبود وضعيت تحصيلی و رفتاری  فرد می شود.

4- بین فرزندان نباید تبعیض قائل شد .

5- بهتر است برای شناسایی و رفع مشکل از راهنمایی های صاحب نظران استفاده گردد .

6- بهتر است برای رفع مشکل ،  نظريه های علمی و تحقيقات گذشته مورد توجّه قرارگیرد . تا دارای اعتبار می باشد.

7- استفاده از روان شناسان ومشاوران

برای دانلود تجربیات سنجش و ارزشیابی معاون پرورشی از این قسمت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *