تدوین گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی: بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس اول

گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی

تدوین گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان   چگونگی بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس اول دبستان در دانش آموزان پايه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه تدوین گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت تدوین گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در تدوین گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس اول دبستان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس اول دبستان

دیباچه پیرامون قضیه  بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس اول دبستان

درک مشکل پیرامون قضیه   بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس اول دبستان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس اول دبستان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس اول دبستان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس اول دبستان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس اول دبستان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس اول دبستان

بررسی بیشتر در رابطه با  بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس اول دبستان

ارائه مستندات پیرامون  بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس اول دبستان

پیش بینی نتایج در مورد  بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس اول دبستان

راهکارها پیرامون قضیه  بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس اول دبستان

رفرنس و منبع مورد استفاده  بهبود رنگ آمیزی دانش آموزم در کلاس اول دبستان

انتخاب راه حل جديد و موقت

پس از گرد آوري و تهيه اطلاعات به دست آمده از طريق مطالعه كتابها و چند نمونه تحقيق انجام شده و مجلات و پرسش نامه و مصاحبه و نظر خواهي دانش آموزان، همكاران و مشاهده ي تأثير هنر در ساير دروس و… و تبادل تجربه با همكاران، راه حلهاي زير به دست آمد:

  • قرار دادن يك كلاس موضوعي براي نقاشی و رنگ آمیزی به منظور مهم دانستن اين درس
  • چيدمان كلاس به صورت كنفرانسي، دور تا دور كلاس
  • استفاده از آهنگ هاي بدون كلام و گاهي با كلام مورد تأيد آموزش و پرورش كه در كلاس هاي تأمين مدرسی تهران در اختيار مدرسين كشور، قرار گرفته بود
  • براي تنوع دادن به كلاس، نظر خواهي از دانش آموزان درباره علاقه منديشان به شاخه هاي مختلف هنر و انجام آن ها در كلاس و شنيدن پيشنهادات آن ها
  • براي متنوع و اثر بخش بودن كلاس هنر، اجراي حتمي درس نمايش در كلاس با توجه به علاقه اي كه بيشتر دانش آموزان به نمايش و كارهاي نمايشي و گاهي عروسكي دارند
  • استفاده از نرم افزارهاي سمعي و بصري و برنامه ي پاور پوينت در اجراي تدريس بعضي از فعاليت هاي هنري به منظور تنوع دادن به تدریس
  • انجام كارهاي فردي و گروهي در زمان كلاس برای، توجه به تفاوت هاي فردي و توانايي هر كدام از دانش آموزان
  • برگزاري نمايشگاه دائمي در كلاس
  • انتخاب حداقل يك اثر از هر دانش آموز به منظور ایجاد انگیزه بیشتر
  • تشويق فراوان دانش آموزان به انجام فعاليت­ها و درست اجرا كردن آن ها با توجه به توانايي هايشان، برگزاري نمايشگاه در مدرسه و فروش بعضي از آثار دانش آموزان و خريد توسط پرسنل مدرسه و ایجاد شوق در دانش آموزان
  • دعوت از والدين و انجمن مدرسه براي ديدن آثار فرزندان خود و ساير دانش آموزان به منظور آشنايي بيشتر و توجه به ميزان توانايي دانش آموزان در انجام فعاليت هاي هنري.

اجراي طرح جديد و نظارت بر آن

متخصصان و معلمان هنر مي توانند از خلاقيت خود استفاده كنند و روش هايي را براي آموزش بهتر ارائه دهند، نكته مهم در اين روش ها و راهكارها انعطاف پذيري است طوري كه دانش آموز اين انعطاف پذيري را احساس كند، اگر دانش آموز اين برنامه ها را نظير آموزش رياضي و يا ادبيات سخت و خشك بداند قطعاً همكاري لازم را نخواهد داشت( تیموری: 1392، 63).

  1. براي اجراي طرح جديد، ابتدا علي رغم موضوعي نبودن كلاسها در مدرسه فرزانگان يك كلاس اختصاصي براي هنر كه از نور كافي و مطلوبي برخوردار بود انتخاب كرده و از دانش آموزان خواسته شد كه به صورت كنفرانسي و يا نعلي شكل، صندلي هاي خود را مرتب كنند با اين چيدمان همه بچه ها معلم و تخته را به صورت كامل ديده و معلم نيز راحت مي توانست براي ديدن آثار و كارهاي آن ها رفت و آمد كند و خیلی مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت بعد با انتخاب خود دانش آموزان آن ها به گروه های 5 نفره تقسیم شدند تا راحت تر در کارهای گروهی فعالیت کنند.
  2. براي انجام هر فعاليت ابتدا با بچه ها مشورت شده و نظر آن ها خواسته می شد این کار احساس ارزشمند بودن عقاید شان را به همراه داشت.
  3. از بچه ها خواسته شد از ظروفي كه دور ريختني هستند يا به درد خانه نمي خورد با خود به مدرسه آورده و در كلاس طراحي برای مدل عینی استفاده کنند که خیلی مورد استقبال قرار گرفت.

 شما عزیزان می توانید تدوین گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.