دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی دبیران شیمی

دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس: همياري،رويدادي،ساخت گرايي، ايجاد انگيزش

دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس: همياري،رويدادي،ساخت گرايي، ايجاد انگيزش با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 24 صفحه

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

دیباچه پیرامون قضیه بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

درک مشکل پیرامون قضیه  بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

بررسی بیشتر در رابطه با بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

ارائه مستندات پیرامون بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

پیش بینی نتایج در مورد بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

راهکارها پیرامون قضیه بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

رفرنس و منبع مورد استفاده بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

گردآوري اطلاعات

شواهد 1 : به منظور گردآوری اطلاعات(شواهد 1) با ايجاد رابطه ی عاطفی سعی نمودم دانش آموزان حرف دلشان را با اينجانب در ميان گذاشته و به آنها بفهمانم که به خاطر نمره درس خواندن ارزشی ندارد سپس اقدام به گردآوری اطلاعات نموديم.

  1. نظر خواهی کتبی: بر روی تخته نوشتم بدون نام و نشان ، الف) هر آنچه دل تنگ تان می خواهد بنويسيد. ب) هر گونه نظر و پيشنهاد خود را بنويسيد. ج) دوست داريد گروه خود را با چه اسمي نامگذاری کنيد. د) علت مردودی دانش آموزان را بنويسيد.
  2. نظر خواهی شفاهی: از طريق بحث و همفکری با دانش آموزان، همكاران و مديريت محترم در مورد وضعيت نامطلوب کلاس.
  3. مشاهده: الف) مشاهده كلاس درس توسط مديريت و معاونت محترم

ب) مشاهده و بررسي طرز نشستن دانش آموزان يعني آرايش کلاس، نوع بی انضباطی و رفتار آنها در کلاس.

ج) مشاهده و بررسی رفتار و عکس العمل آنها موقع پرسش و پاسخ شفاهی.

د) مشاهده و بررسی رفتار دانش آموزان حين تدريس و بعد از آن.

  1. استفاده از نتايج آزمون آغازين سال اول

تجزيه و تحليل و تفسير داده ها

بر اساس شواهد 1 دانش آموزان، در نظر خواهي های خود همگي خواستار اين بودند که به جای توضيح درس سطر به سطر سئوال های متن کتاب را گفته و در آخر از بين آنها چند تا سئوال مهم را مشخص نمايم تا وضع کلاس بهبود يابد. زيرا طبق اظهار نظر خودشان وقت، قدرت و حوصله ی حفظ مطالب را نداشتند. از نظر اين دانش آموزان چنين معلمي، بهترين معلم به شمار مي رفت. زيرا اينجانب معمولاً درس را توضيح داده و به شکلي که مورد نظر دانش آموزان بود سئوال نمي گفتم. در دو تا از برگه های نظر خواهی نيز عنوان شده بود که ما اصلاً به دروسی مثل شيمي  علاقه نداريم زيرا مي خواهيم بازيگر بشويم. با توجه به رابطه ی عاطفی که در کلاس برقرار شده بود وقتی از بچه ها سئوال نمودم که چه کسی به بازيگری علاقه دارد سريع دو نفر از بچه ها دست خود را بلند کرده و خيلی خوشحال از من شرايط ادامه تحصيل در بازيگری را پرسيدند و من متوجه شدم اينها دقيقاً همان دانش آموزانی هستند که در کلاس موقع تدريس به نقاشی کشيدن مشغول مي شدند. مشاهدات کلاسی نيز نشان داد که دسته ای به خاطر زور و بازوی زياد می خواهند در کلاس قدرت نمايي نموده و زور خود را به رخ ساير دانش آموزان و معلم خود کشيده و طرفدار دسته ی طرح سئوال های مهم متن کتاب بودند. از طرفي آرايش کلاس و رفتار دانش آموزان نشان مي داد که دو دسته ي کاملاً متفاوت در کلاس حضور دارند که خود بيانگر اتحاد هر دسته با خودشان و ناسازگاري آنها با دسته ي ديگر و متفاوت بودن خصوصيات آنها بود بررسی رفتار دانش آموزان موقع پرسش و پاسخ کلاسی نيز نشان داد که اکثر بچه ها موقعي که از آنها سئوال مي شود در 90 درصد موارد در پای تخته خواستار تکرار مجدد سئوال هستند و اين نشان مي داد که آنها به هر دليلي در فهم سئوال مشکل دارند. همچنين مشاهدات کلاسی و بررسی برگه ها نشان داد که بچه ها اکثراً موقعي که قرار بود پرسش و پاسخ کلاسی صورت گيرد استرس دارند. بنابراين براي تفسير داده ها از الگوي روش شش پرسش(آهنچيان و همكاران,1383,ص 261) استفاده نموده و در پاسخ به پرسش هاي الگوي مورد استفاده مشكل كلاس در موارد ذيل جهت دادن راه حل پيشنهادي و نتيجه گيري خلاصه شده است.

شما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *