دانلود گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تشویق دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی را به درس علوم تجربی و کار گروهی .
دانلود گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تشویق دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی را به درس علوم تجربی و کار گروهی . با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 26 صفحه
سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه تشویق دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی را به درس علوم تجربی
سرآغاز سخن پیرامون قضیه تشویق دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی را به درس علوم تجربی
دیباچه پیرامون قضیه تشویق دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی را به درس علوم تجربی
درک مشکل پیرامون قضیه تشویق دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی را به درس علوم تجربی
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه تشویق دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی را به درس علوم تجربی
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه تشویق دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی را به درس علوم تجربی
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تشویق دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی را به درس علوم تجربی
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با تشویق دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی را به درس علوم تجربی
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات تشویق دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی را به درس علوم تجربی
بررسی بیشتر در رابطه با تشویق دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی را به درس علوم تجربی
ارائه مستندات پیرامون تشویق دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی را به درس علوم تجربی
پیش بینی نتایج در مورد تشویق دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی را به درس علوم تجربی
راهکارها پیرامون قضیه تشویق دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی را به درس علوم تجربی
رفرنس و منبع مورد استفاده تشویق دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی را به درس علوم تجربی
شیوه گرد آوری اطلاعات (شواهد 1 )
پژوهش حاضر دربین دانش آموزان پایه هفتم و هشتم آموزشگاه نمونه دولتی ریحانه می باشد که در برنامه آموزشی آنها درس علوم تجربی گنجانده شده است. امسال هم طبق سالهای قبل برای اینکه بدانم چرا دانش آموزان به درس علوم تجربی علاقه كمتري نشان مي دهند وچه کار کنم که دانش آموزان از این حالت خارج شوند وبا دید دیگری به این درس نگاه کنند به اهمیت درس علوم تجربی پی ببرند ابتدا از خود آنها خواستم که نظرشان را درباره این درس وکلاس بنویسند وبگویند چه انتظاری از کلاس علوم تجربی دارند ودوست دارند از چه روشی برای تدریس این درس استفاده شود. بعداز نظر خواهی از دانش آموزان با مشاور وهمکارانم در باره علل بی علاقگی وضعف دانش آموزان در این درس صحبت نمودم سپس از تعدادی از اولیاء دانش آموزان ضعیف دعوت به عمل آمده وعلل بی علاقگی وضعف فرزندشان را نسبت به درس جویا شدم. تا بتوانم دانش آموزانم را به شرکت در کار گروهی ترغیب نمایم.
پس از بررسی نظرات ومطالعه کتاب ها ومجلات مختلف و همفكري ومشاوره با مشاور در مدرسه وساير همكاران درباره علت عدم علاقه دانش آموزان به درس علوم به نتایجی دست یافتم که به شرح ذیل می باشد:
– نداشتن انگیزه
– توجه بیش از حد به مسائل جانبی وحاشیه ای (تفریح ومیهمانی ، شب نشینی و…)
– توجه ،علاقه وتحت تاثیر برنامه های تلویزیونی وماهواره ای قرار گرفتن
– سطح پايين تحصیلات خانواده
– تحت تاثیر محیط قرار گرفتن
– نداشتن برنامه ریزی وعدم رسیدگی به موقع به تکالیف نظرات والدین
– عدم علاقه به مطالعه
– نداشتن انگیزه وهدف
– صرف اوقات زیادی از شبانه روز برای دیدن برنامه های تلویزیونی
– سطح تحصیلات خانواده
نظر خواهی از دانش آموزان برای من بسیار حائز اهمیت بود به همین دلیل از آنها خواستم که نظرات ،خواسته ها وعلت عدم علاقه شان به درس علوم تجربی را بدون نوشتن مشخصاتشان روی برگه ای برایم بنویسند. البته نظر خواهی از دانش آموزان فقط اختصاص به سال دومی ها نداشت بلکه از پایه های بالاتر هم نظر سنجی به عمل آمد. علاوه بر نظر خواهی از کلیه دانش آموزان با چند تن از دانش آموزان ممتاز ودرس خوان ودانش آموزان ضعیف مصاحبه ای ترتیب دادم که مختصری از گزارش به شرح ذیل می باشد.
شما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.