گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه
دانلود گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی شکوفا ساختن باور های مذهبی در دانش آموزان خوابگاهی آموزشگاه و جلوگیری از رخنه کردن تهاجم فرهنگی در خوابگاه
دانلود گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی شکوفا ساختن باور های مذهبی در دانش آموزان خوابگاهی آموزشگاه و جلوگیری از رخنه کردن تهاجم فرهنگی در خوابگاه با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28 صفحه
سرفصل های گزارش
سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه شکوفا ساختن باور های مذهبی در دانش آموزان خوابگاهی
سرآغاز سخن پیرامون قضیه شکوفا ساختن باور های مذهبی در دانش آموزان خوابگاهی
دیباچه پیرامون قضیه شکوفا ساختن باور های مذهبی در دانش آموزان خوابگاهی
درک مشکل پیرامون قضیه شکوفا ساختن باور های مذهبی در دانش آموزان خوابگاهی
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه شکوفا ساختن باور های مذهبی در دانش آموزان خوابگاهی
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه شکوفا ساختن باور های مذهبی در دانش آموزان خوابگاهی
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه شکوفا ساختن باور های مذهبی در دانش آموزان خوابگاهی
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با شکوفا ساختن باور های مذهبی در دانش آموزان خوابگاهی
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات شکوفا ساختن باور های مذهبی در دانش آموزان خوابگاهی
بررسی بیشتر در رابطه با شکوفا ساختن باور های مذهبی در دانش آموزان خوابگاهی
ارائه مستندات پیرامون شکوفا ساختن باور های مذهبی در دانش آموزان خوابگاهی
پیش بینی نتایج در مورد شکوفا ساختن باور های مذهبی در دانش آموزان خوابگاهی
راهکارها پیرامون قضیه شکوفا ساختن باور های مذهبی در دانش آموزان خوابگاهی
رفرنس و منبع مورد استفاده شکوفا ساختن باور های مذهبی در دانش آموزان خوابگاهی
ارائه اطلاعات( شواهد يك):
گردآوری اطلاعات اغلب از طریق چهار روش میسر می شود. این چهار روش عبارتند از: مصاحبه، مشاهده، پرسش نامه و اسناد و ارقام. هر یک از این چهار روش کاربرد ها و ویژگی هایی دارند که لازم است اقدام پژوهان پیش از آغاز و اقدام به پژوهش با این روش ها آشنایی کافی را کسب کنند. این که چه روشی یا فنونی در گزارش تخصصی کاربرد دارد بستگی به موضوع و هدف آن پژوهش دارد. همه اطلاعاتی که جمع آوری می شود شواهد لازم برای اثبات یا رد چیزی نیستند. به بیان دیگر داده ها (اطلاعات) مترادف با شواهد نیستند. شواهد داده هایی هستند که بدان وسیله می توانیم درباره ی تغییرات چیزی یا رخدادی داوری کنیم پس برای اثبات یا رد چیزی باید شواهد قابل قبول داشته باشیم.
به مد راه رفتن پديده اي است كه در جامعه ي ما وجود دارد و همه يا بيشتر نوجوانان و جوانان علاقه دارند مطابق مد راه بروند و يا حداقل از قافله مد عقب نمانند و بتوانند به روز باشند براي مثال وقتي وارد خوابگاه مي شدم تعدادي از دانش آموزان با موهاي ژل زده و گاهي آرايش خفيف در صورت در مقابلم مي نشستند و مدام خود را در آينه برانداز مي كردند.همچنین در داخل کمد ها و لابه لای کتاب هایشان عکس هایی از بازیگران و شخصیت های بیگانه دیده می شد. از اینکه آن اشخاص را الگوی خود قرار می دادند باعث ناراحتی من میشد. وقتی در خوابگاه با آنها مصاحبه می کردم. آنها شخصیت هایی را در زندگی الگوی خود قرار داده بودند که از لحاظ فرهنگی با آنها بیگانه بودند.
راه حل هاي پيشنهادي:
تأليف كتاب هاي مفيد و مورد احتياج جوانان با نظر به مسائل روز و سبك نوين , مي تواند مفيد و سازنده باشد, همان گونه كه مرحوم شهيد مطهري در جبهه فرهنگي براي دفاع از فرهنگ اصيل اسلامي بـه چـنـين كاري دست زدند . دومـيـن راه مـقابله با تهاجم فرهنگي , نظارت عمومي است ,كه دين آن را امر به معروف و نهي از مـنـكـر نـاميده است. تشكيل جلسات مذهب در مساجد, پايگاه هاي مقاومت و تكايا و آشنا كردن جوانان با قرآن , معارف اسـلامـي , تـاريـخ انـبـيا و امامان مي تواند عامل مهمي در مقابل با تـهـاجـم فـرهنگي به حساب آيد. از ديـگـر راه هـاي مـقابله با تهاجم فرهنگي استفاده از هنر مخصوصا فيلم و تئاتر است . از آن جا كه نماز نقش بسيار مهمي در دوري انسان از فساد و تباهي دارد, مي تواند يكي از راه هاي مـقـابـله با تهاجم فرهنگي به حساب آيد .از دیگر راهکار ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:
تهيه و ارائهي پرسشنامه به دانشآموزان.
مشورت با افراد متخصص در اين زمينه
بررسي راهكارها ارائه شده و انتخاب بهترين راه
مطالعه كتب، مجلات، پاياننامههاي مرتبط با موضوع و سركشي به سايتهاي مختلف
مشاهده رفتار دانشآموزان
برگزاري جلسات همانديشي در خوابگاه
انتخاب راه جدید به طور موقت:
بدیهی است که شکوفایی یک رویکرد جدید ، مستلزم اندکی تمرین و بردباری است. اما از آنجایی که راهبردهای آموزشی اثر بخش بریافته های علمی و تجربه های عملی و مکتب رفتارگرایی و شناختی متکی هستند، می توان از آن به عنوان رویکردی مناسب و اطمینان بخش در آموزش مفاهیم استفاده کرد. چه بسا، بسیاری از ما در مدرسه همیشه به دنبال راهی نو برای تغییر روش های خود هستیم. اما آیا هیچ وقت سعی کرده ایم این تغییر را در خودمان ایجاد کنیم و آن را در جهت بهبود وضعیت مدرسه استفاده کنیم؟ بعد از اینکه دلایل به وجود آورنده را تجزیه و تحلیل کردم، سعی کردم تا تعدادی از راه حل های مورد نظرم را در محیط خوابگاه اجرا کنم. سعی کردم راه حل های خود را بیشتر حول محیط خوابگاه و تکیه بر آموزه های دینی و مذهبی قرار دهم تا نتایج بهتری را به دست آورده و کمتر به خطا بروم. البته در انتخاب راه حل باید از مدیر آموزشگاه و دیگر همکاران نیز کمک می گرفتم تا من را در اجرای صحیح راه حلها یاری دهند. همچنین به دلیل اینکه همکارم خانم باغنده یک شب درمیان با من شیفت عوض می کرد ، با ایشان نیز مشورت نمودم تا راهکار هایی را که در این رابطه بدست آورده بودم در شیفت خودش به اجرا بگذارد. مدیرآموزشگاه در مورد تشویقها و تنبیهات به موقع و به جا و همچنین کمک به برگزاری جلسات مکرر با والدین دانش آموزان در مورد رفع مسائلی که مربوط به محیط خانوادگی بچه ها بود به من قول مساعدت و همکاری دادند. حالا من می توانستم با صبر و حوصله بیشتر به انتخاب راه حل برای بقیه مشکلات بپردازم. راه حل های پیشنهادی خود را با دیگر همکاران در مدرسه وسرگروهای دروس در گروه های آموزشی منطقه در میان گذاشتم و در مورد آن با ایشان نظرخواهی کردم و خوشبختانه همگی نظر مساعد خود را اعلام کردند.
شما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.