دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی نهادینه ساختن مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال در هنر جویان
دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی نهادینه ساختن مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال در هنر جویان با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 33 صفحه
پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه نهادینه ساختن مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال در هنر جویان
سرآغاز سخن پیرامون قضیه نهادینه ساختن مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال در هنر جویان
دیباچه پیرامون قضیه نهادینه ساختن مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال در هنر جویان
درک مشکل پیرامون قضیه نهادینه ساختن مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال در هنر جویان
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه نهادینه ساختن مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال در هنر جویان
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه نهادینه ساختن مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال در هنر جویان
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه نهادینه ساختن مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال در هنر جویان
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با نهادینه ساختن مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال در هنر جویان
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات نهادینه ساختن مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال در هنر جویان
بررسی بیشتر در رابطه با نهادینه ساختن مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال در هنر جویان
ارائه مستندات پیرامون نهادینه ساختن مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال در هنر جویان
پیش بینی نتایج در مورد نهادینه ساختن مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال در هنر جویان
راهکارها پیرامون قضیه نهادینه ساختن مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال در هنر جویان
رفرنس و منبع مورد استفاده نهادینه ساختن مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال در هنر جویان
گرد آوري شواهد يك
در اولین گام برای شواهد 1 پرسشنامه ای تهیه کردم و با طرح 5 سؤال به هنر جویان نظرات ایشان را راجع به چگونگی رفتارها و نگرش و برنامه هایی که برای آینده خود دارند پرسیدم و شواهدی تهیه کردم. اما متأسفانه چنانکه قبلاٌ نیز ذکر شد این شواهد موجود نمی باشد اما پاسخ های ایشان به این پرسشنامه بسیار مأیوس کننده بود. اما پرسشنامه دوم را مدتی بعد از شروع کار به ایشان دادم .
با توجه به پاسخ هایی که هنر جویان به پرسش نامه دادند اینگونه نتیجه گیری کردم که پاسخ اکثریت هنر جویان به سؤال «انگیزه و هدف از آمدن به آموزشگاه» هدف های خوب و ارزشمندی چون رفتن به دانشگاه و مفید بودن به حال خود و جامعه بود یا حداقل هدف ایشان ادامه تحصیل بود. از این پاسخ هنر جویان با آن اخلاق و بی انگیزگی که از آنها سراغ داشتم بسیار تعجب کردم و برایم جالب بود. البته ناگفته نماند که در پرسشنامه ی اول هنر جویان در پاسخ به این سؤال بیشتر گفته بودند هدفشان وقت گذرانی و تنوع است. پس در پاسخ آنها به سؤال اول تقریباٌ چنین برداشت کردم که هنر جویان حتماٌ انگیزه های خوبی برای درس خواندن دارند ولی عوامل دیگری چون جو آموزشگاه، هنر آموزان، کتب درسی، اولیاء و . . . باعث اینگونه بی انگیزگی ایشان شده است. البته در این نوبت هم بودند هنر جویانی که در جواب این سؤال گفته بودند حقیقتش نمی دانند چرا به آموزشگاه می آیند یا برای گذراندن وقت و . . . ولی اکثریت انگیزه های خوبی داشتند.
در پاسخ به پرسش «چرا بیشتر مواقع در کلاس ابراز خستگی و بی حوصلگی می کنند؟» عده ای روش تدریس بعضي از هنر آموزان را دوست نداشتند، گروهی از بعضي درسها بدشان می آمد، برخی کتابها را حجیم می دیدند و تعداد کمی هم عوامل بیرونی چون افکار و مشکلات خارجی (خانواده و . . . ) را دخیل بر بی حوصله بودن سر کلاس می دانستند. با توجه به جمع بندی پاسخ های هنر جویان به این پرسش به این نتیجه رسیدم که با تغییر روش تدریس توسط هنر آموزان و متنوع کردن کلاس حداقل کاری که می توان انجام داد تا به بهبود این وضع کمک شود و اتفآقا چنین هم شد و تا حدی با تغییر روش به هدفم رسیدم.
در جواب سؤال «رابطه با اولیاء» هنر جویان اکثراٌ ٌمی گفتند که روابط خوبی با اولیائشان دارند و از آنجایی که پرسشنامه ها بی نام بود چند نفری هم که نوشته بودند رابطه خوبی ندارند را نتوانستم پیدا کنم و با اولیائشان صحبت کنم. به جز یک مورد که نوشته بود رابطه اش با پدرش افتضاح است که اتفاقی متوجه شدم پرسشنامه چه کسی است، از او خواستم به پدرش بگوید بیاید تا با او صحبت کنم. پدرش آمد و وقتی با او صحبت کردم از حرف هایمان به این نتیجه رسیدم که فقط حساسیت های پدرانه و دلسوزانه پدر و شرایط سنی آن هنر جو است که تصور می کند رابطه اش با پدرش بد است. در پاسخ به سؤال «نظر شما در رابطه با فرزندتان چیست؟» اکثریت نظر منفی داشتند که با توجه به پاسخ های پرسشنامه همکاران نیز به این نتیجه رسیدم که متقابلاٌ همکاران هم نظر خوبی نسبت به هنر جویان ندارند.
مشاهده کردم هنر جویان در پاسخ به سؤال «چه برنامه ای برای آینده خود دارید؟» اکثراٌ ایده ها و برنامه های خوبی داشتند مثل رفتن به دانشگاه، سر کار رفتن و پولدار شدن، ازدواج و . . . دانستم که باید به دنبال عوامل مخرب و موانع راه ایشان گشت و آنها را از بین برد تا هنر جویان به هدف های درستشان هدایت شوند.
پس از آن از وضع نامطلوب کارگاه عکس هایی گرفتم که زمان گرفتن عکس های هنر جویان متوجه شدند. چند بار متوجه شدم هنر جویان داخل کارگاه تمرکز ندارند و به مسائل حاشیه ای می پردازند.و این باعث حواس پرتی می شود. نمی دانستم با ایشان چه کنم. با مشورت با همكاران به این نتیجه رسیديم که اینگونه با ایشان مقابله کنيم برای جلسه بعدي یک آزمون بسیار کم حجم در کارگاه گذاشتيم و در جلسه بعد بود با بهانه تراشی و تقلب و تمارض هنر جویان مواجه شديم و نتیجه مطلوب و دلخواهی در روند کار دیده نشد. نمره هنر جویان هم یکی دیگر از شواهد و مشاهدات مستقیم من بود .
شما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.