دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم
دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بررسی ورفع اختلال اضطراب در دانش آموزان با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 10 صفحه
در این مورد تیم تخصصی ما به همراه دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه بررسی ورفع اختلال اضطراب در دانش آموزان
سرآغاز سخن پیرامون قضیه بررسی ورفع اختلال اضطراب در دانش آموزان
دیباچه پیرامون قضیه بررسی ورفع اختلال اضطراب در دانش آموزان
درک مشکل پیرامون قضیه بررسی ورفع اختلال اضطراب در دانش آموزان
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بررسی ورفع اختلال اضطراب در دانش آموزان
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بررسی ورفع اختلال اضطراب در دانش آموزان
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بررسی ورفع اختلال اضطراب در دانش آموزان
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بررسی ورفع اختلال اضطراب در دانش آموزان
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بررسی ورفع اختلال اضطراب در دانش آموزان
بررسی بیشتر در رابطه با بررسی ورفع اختلال اضطراب در دانش آموزان
ارائه مستندات پیرامون بررسی ورفع اختلال اضطراب در دانش آموزان
پیش بینی نتایج در مورد بررسی ورفع اختلال اضطراب در دانش آموزان
راهکارها پیرامون قضیه بررسی ورفع اختلال اضطراب در دانش آموزان
رفرنس و منبع مورد استفاده بررسی ورفع اختلال اضطراب در دانش آموزان
متن اصلی طرح مساله، روش کار، گزارش تجربه :
در حالی که پانزده دقیقه از شروع امتحان گذشته و همه دانش آموزان مشغول پاسخ دادن به سوالات هستند، ح ن هنوز نوشتن را آغاز نکرده، رنگش پریده، دستانش می لرزد و به سختی نفس می کشد. وقتی خانم عزیزی دبیر درس شیمی بالای سرش می رود و خانم من « : علت را جویا می شود، در حالی که اشك در چشمانش حلقه زده می گوید خیلی خونده بودم اما همه چیز یادم رفته، خانم من به شما و پدر و مادرم قول داده بودم
». … این دفعه نمره ام خوب بشه و ح ن دانش آموز پایه دوم تجربی و تك فرزند خانواده می باشد. پدر و مادر او دارای تحصیلات عالیه دانشگاهی در مقطع فوق لیسانس هستند و هر دو فرهنگی می باشند. او دوست دارد مانند پدر و مادرش معلم شود. اما همیشه نگران است که اگر موفق نشود دیگران راجع به او چه فکری می کنند؟ اغلب شب های امتحان بی قرار است و کم می خوابد، اکثر اوقات که می خواهد در حضور دیگران درس جواب بدهد، دستپاچه می شود. گاهی با خودش فکر می کند آدم تنبل و بی استعدادی است که به درد هیچ کاری نمی خورد. پدر و مادر او نیز بسیار نگران ح ن هستند و می گویند با این که او بسیار با استعداد است ولی موفق نمی شود. من به عنوان مشاور همیشه در جلسات امتحانی دانش آموزان شرکت می کنم و سعی می کنم دانش آموزانی که در جلسه مشکل دارند را شناسایی و بررسی کنم. وقتی در جلسه امتحان شرایط ح ن را دیدم و گریه او باعث می شد که تمرکز دیگران به هم بخورد، در همان جلسه جای او را عوض کردم و سعی کردم شرایط محیطی آرامی را برای او ایجاد کنم و او را ترغیب کردم که آرام باشد و اصلا نگران زمان از دست رفته نباشد و در کنارش قرار گرفتم تا امتحان به اتمام برسد. پس از امتحان او را به اتاق مشاوره بردم و پس از صحبت متوجه مشکل او شدم. ح ن بر اثر احساس مزمن و شدید اضطراب، درمانده شده بود این احساس او به حدی رسیده بود که دیگر قادر به فعالیت های روزمره خود نبود و دیگر از هیچ موقعیتی در زندگی خود لذت نمی برد. معمولا از موقعیت هایی که باعث اضطراب او می شد اجتناب می کرد و رابطه خوبی با دوستانش نداشت و همیشه در خود فرو رفته بود. او در اتاق مشاوره از ترس از بلندی، صحبت کردن در جمع و مشکلات جسمانی نیز شکایت معمولا سردرد دارد، همیشه دلواپس است، در برخورد با والدین « : می کرد و می گفت ». عصبی می شود، در کل بی طاقت و نگران و وحشت زده است پس از این که چند جلسه مشاوره با او داشتم، از والدینش نیز خواهش کردم که برای مشاوره به مدرسه بیایند. پس از مصاحبه با آنها نیز متوجه شدم که او به مدت سه سال است که دچار اختلال اضطراب شده و تاکنون هیچ کاری برایش صورت نگرفته است. به خاطر اضطرابی که داشت معمولا مسئولیت های خود را به خوبی انجام نمیداد. این مسئله باعث نگرانی او می شد و اعتماد به نفس او را در درازمدت کاهش داده بود. بدون تردید معلمان و والدین و من بعنوان مشاور می توانیم با توجه به عواطف او و ابراز همدلی و به کاربردن عبارت های دل گرم کننده اعتماد بنفس او را در رویارویی با موقعیت های هراس آور تقویت کنیم. 3 با والدین و معلمان ح ن جلسه ای ترتیب دادم. از آنها خواستم که در این زمینه مرا یاری کنند.
2 از والدین و معلمان خواستم که اضطراب ح ن را جدی بگیرند و او را مسخره نکنند و مساله اش را کوچك نشمارند.
1 در آغوش گرفتن ح ن در خیلی از شرایط می توانست به او کمك کند از دوستان و والدین او خواستم که این نوع ابراز محبت را داشته باشند.
9 پس از آن که اضطراب ح ن تمام می شد و آرام می گرفت، از او می خواستم در مورد شئ یا وضعیتی که او را دچار اضطراب می کند، حتما با من صحبت کند تا در ذهن خود با این شرایط اضطراب مواجهه شود و این نخستین قدم برای کاهش اضطراب او بود.
5 از ح ن خواستم که راجع به اضطراب و نگرانی خود مطلبی بنویسید یا تصویری بکشد.
6 به ح ن آموزش دادم هر وقت دچار اضطراب شدید می شود، چند نفس عمیق و آرام بکشد و به او اطمینان خاطر دادم که همه افراد گاهی دچار این حالت می شوند و او حتما می تواند به اضطرابش غلبه کند.
7 روش حساسیت زدائی منظم را برای کاهش اضطراب صحبت کردن او در جمع اجرائی کردم و به او آموزش دادم که در ابتدا به صورت ذهنی، بعد در جمع خانوادگی و سپس در جمع دوستان و بعد در کلاس درس شروع به صحبت کند که این روش به ح ن بسیار کمك کرد. چون پس از موفقیتش در صحبت برای جمع، تقریبا اعتماد به نفسی یافت که می تواند با اضطرابش مقابله کند.
شما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.