دانلود گزارش تخصصی کار و فناوری تشویق به انجام کار گروهی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

دانلود گزارش تخصصی کار و فناوری : تشویق دانش آموزانم به انجام کار گروهی و به دست آوردن مهارت عملی در دروس کار و فناوری

دانلود گزارش تخصصی کار و فناوری به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تشویق دانش آموزانم به انجام کار گروهی و به دست آوردن مهارت عملی در دروس کار و فناوری با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 23 صفحه

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی کار و فناوری به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  تشویق دانش آموزانم به انجام کار گروهی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  تشویق دانش آموزانم به انجام کار گروهی

دیباچه پیرامون قضیه تشویق دانش آموزانم به انجام کار گروهی

درک مشکل پیرامون قضیه  تشویق دانش آموزانم به انجام کار گروهی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  تشویق دانش آموزانم به انجام کار گروهی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  تشویق دانش آموزانم به انجام کار گروهی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تشویق دانش آموزانم به انجام کار گروهی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  تشویق دانش آموزانم به انجام کار گروهی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  تشویق دانش آموزانم به انجام کار گروهی

بررسی بیشتر در رابطه با تشویق دانش آموزانم به انجام کار گروهی

ارائه مستندات پیرامون تشویق دانش آموزانم به انجام کار گروهی

پیش بینی نتایج در مورد تشویق دانش آموزانم به انجام کار گروهی

راهکارها پیرامون قضیه تشویق دانش آموزانم به انجام کار گروهی

رفرنس و منبع مورد استفاده تشویق دانش آموزانم به انجام کار گروهی

راه حل های پیشنهادی

از آن جایی که هدف این طرح به کارگیری انجام کار گروهی و مهارت کار عملی در جهت بهبود عملکرد کار گروهی – عملی دانش آموزان است. ابتدا به مطالعه پیشینه ی پؤوهش پرداخته شود تا دیدگاه روشنی نسبت به موضوع و مسائل پیرامون آن حاصل گردد.

پژوهش زمانی دارای اهمیت است که برآمده از مطالعات کافی در باره پیشینه موضوع باشد وقتی از اطلاعات دیگران آگاه باشیم می توانیم با نقد و تجزیه و تحلیل منطقی آنها وضعیت خودمان را مشخص کنیم و همواره از خود بپرسیم: آیا اطلاعات به دست آمده منطقی و عملی است ، اطلاعات به دست آمده دارای چه نکات مثبت و منفی است و پرسش های دیگر که تحقیق را هدایت کند. مطالعه دقیق روش های گروهی فعال ، گرفتن تست روان شناختی گروهی ویژه ی دانش آموزان، تشکیل جلسات توجیهی برای اولیاء، بررسی رفتار دانش آموزان خجالتی، اجرای راههای مناسب عملی برای تقویت روحیه ی پذیرش جمعی در کار عملی. برطرف کردن خجالت دانش آموزان، تشکیل نمایشگاه از فعالیت عملی دانش آموزان در گروه، تشویق و ترغیب مناسب و به جا ، اجرای روش های فعال تدریس، نظرسنجی از والدین و دانش آموزان در انتهای کارهای اجرایی.

انتخاب راه حل

برای حل این مشکل راه حل های زیادی به ذهنم رسید و با نظرخواهی از خود دانش آموزان برای اینکه کارهای عملی و گروهی هم با کیفیت و کمیت، سازگاری داشته باشد و هم بتواند انتظارات فراگیران و معلم را هم برآورده کند پیشنهاداتی مطرح شد.؟

  • گروه بندی که یک نفر به عنوان سرگروه و هماهنگ کننده اعضاء و همچنین تقسیم وظایف بین گروه
  • تهیه کیت های آموزش کار و فناوری
  • آموزش مهارت های جمعی و نحوه ی برقراری ارتباط گروه
  • استفاده از نرم افزارهای آموزشی در باره کارهای عملی کار
  • خرید چندین جلد کتاب در زمینه انجام کار عملی مربوط به کتاب و در اختیار قرار دادن دانش آموزان
  • مطرح کردن موضوع در شورای دبیران مدرسه و درخواست کمک از دیگر همکاران راه حل اول کار مشکلی نبود و دانش آموزان با توجه به علاقه و روابط اجتماعی که با هم داشتند گروهبندی در بین آنها انجام گرفت و سرگروهها مشخص شد. کار گروهی به دانش آموزان نحوه تعامل و برقراری ارتباط با همدیگر را در آنها تقویت می کند و باعث میزان رضایت و پیشرفت در کار و علاقه مندی فراگیران برای کار عملی شد. و ثبت نمرات در سال نشان دهنده ی موفقیت فراگیران در کار کارگاهی بود و مطالب برای آنها از عمق بیشتری برخوردار بود.

شما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی کار و فناوری را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *