درس پژوهی فارسی معرفی صدا و نشانه (ر) پایه اول به صورت کامل و آماده با فصل بندی دقیق و تکمیل

درس پژوهی فارسی معرفی صدا و نشانه (ر) پایه اول

درس پژوهی فارسی معرفی صدا و نشانه (ر) پایه اول

درس پژوهی فارسی معرفی صدا و نشانه (ر) پایه اول به صورت کامل و آماده با فصل بندی دقیق و تکمیل و  بسیار دقیق و  در 25  صفحه فایل قابل ویرایش ورد .

در این فایل درس پژوهی فارسی معرفی صدا و نشانه (ر) پایه اول به صورت کامل و آماده با فصل بندی دقیق و تکمیلتمامی نکات مربوط به درس پژوهی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا یک مجموعه تخصصی در زمینه مشاوره پژوهشی و تدوین فایل های پژوهشی در حوزه فرهنگیان میباشد و با مشارکت بیش از 80 نفر از فرهنگیان مجرب در سراسر کشور میتوانیم ادعا کنیم یکی از سازمان یافته ترین و کارآدمد ترین گروه های پژوهشی و آموزشی کشور را در حوزه کاری خودمان در اختیار داریم . لازم به ذکر است که در تدوین این فایل درس پژوهی فارسی معرفی صدا و نشانه (ر) پایه اول به صورت کامل و آماده با فصل بندی دقیق و تکمیل سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره درس پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

مهم ترین نتیجه اجرای درس پژوهی این است که درس پژوهی به معلمان فرصت می دهد که پس از سال ها تدریس انفرادی و بسته بودن درب کلاسشان به روی سایر معلمان هم پایه و یا هم درس،در کنار سایر همکاران خود قرار گرفته و علاوه بر در اختیار قرار دادن تجربه و مهارت خود،از تجربه ها و دانش دیگران در جهت هم افزایی مهارت ها و بهبود جریان تدریس نیز بهره گیرند.

مهم ترین پیشنهاد عبارت است از تشکیل بانک تصویری از تجربه های تدریس و کلاس داری از آرزوهای بسیاری از معلمان بوده و هست و تحقق آن هم رؤیایی و دور از دسترس نیست.حتی در یک سال تحصیلی ادارات آموزش و پرورش می توانند مدیران مدارس را به تشکیل بانک تصویری از تدریس های موفق در همه پایه های تحصیلی ترغیب نموده و سپس همه آن ها در ادارات آموزش و پرورش ساماندهی و در مرحله بعد به بانک تجربه های تدریس و کلاس داری ادارات کل آموزش و پرورش انتقال یافته و از طریق تبادل آن ها بین استان های مختلف می توان بانک بزرگ تصویری از تجربه های تدریس و کلاس داری کل کشور تشکیل داد و معلمان را بیش از بیش به استفاده از الگوهای موفق تدریس تجهیز کرد.

محتوای درس پژوهی فارسی معرفی صدا و نشانه (ر) پایه اول به صورت کامل و آماده با فصل بندی دقیق و تکمیلبه قرار زیر است :

عنوان درس پژوهی درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

فصل اول

مقدمه درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

تعیین مساله و انتخاب موضوع  درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

جدید و علمی بودن مسئله درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

فصل دوم                                        

تعیین راهکارها در راستای حل مسئله درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

بیان دلیل راهکار انتخابی درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

توجه به تفاوت های فردی درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

معنادار کردن یادگیری درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

روش های نوین تدریس درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی) درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

بهره گیری از ارزشیابی به درس پژوهی فارسی معرفی صدا و نشانه (ر) پایه اول به صورت کامل و آماده با فصل بندی دقیق و تکمیلتدریس درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

تعیین فعالیت های متناسب با راه کار درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

تعیین نقش و وظایف اعضا درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

استفاده از افراد پایه مختلف  در انتخاب اعضای تیم درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

برنامه تشکیل جلسات درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

طرح درس شماره یک درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

طراحی آموزشی بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده (اجرای چهارم) درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

فصل سوم                      

ارائه طرح طرس درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

کیفیت اجرا درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

باز اندیشی درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

فصل چهارم  

طرح درس اصلاح شده 2 درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

فرایند درس پژوهی درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

ارایه پیشنهادات جهت تکمیل یا اصلاح طرح:(جلسه توجیهی  ) درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

فصل پنجم

اجرا وباز اندیشی 2 درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

نتایج ویافته ها درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

بحث ونتیجه گیری درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

پیشنهادات درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

محدودیت ها درباره کتاب فارسی  درس معرفی صدا و نشانه (ر)

منابع وماخذ

پیوست ها

برای درس پژوهی فارسی معرفی صدا و نشانه (ر) پایه اول به صورت کامل و آماده با فصل بندی دقیق و تکمیلو دریافت درس پژوهی پایه ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.