نمونه گزارش درس پژوهی آشنایی با خط استوا و نصف النهار کلاس چهارم دبستان کتاب جغرافیا

درس پژوهی کلاس چهارم دبستان

درس پژوهی آشنایی با خط استوا و نصف النهار

درس پژوهی آشنایی با خط استوا و نصف النهار کلاس چهارم دبستان کتاب جغرافیا  در  34 صفحه فایل قابل ویرایش ورد  هم اکنون برای دانلود در دسترس شماست.

در این فایل درس پژوهی آشنایی با خط استوا و نصف النهار کلاس چهارم دبستان کتاب جغرافیا  تمامی نکات مربوط به درس پژوهی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.

موارد مشابه  : درس پژوهی اعداد اعشاری  —  درس پژوهی جمع و تفریق اعداد اعشاری    درس پژوهی اعداد مخلوط  —  اقدام پژوهی در مورد تدریس اعداد اعشاری


همانطور که می دانید درباره درس پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

سطح کاربرد:ئتوانایی استفاده عملی از معلومات کسب شده در زمان مناسب و موقعیت متفاوت با زمان آموختن ( و با هدف میزان توانایی فرد در بکارگیری مفاهیم انتزاعی) مانند « استفاده» از لغات جدید در جمله و یا «کاربرد» جمع و تفریق و ضرب و تقسیم در موقع خرید از فروشگاه و یا « بکارگیری» قطب نما یا قبله نما برای تعیین جهت و …

سطح تجزیه و تحلیل: توانایی تجزیه و تقسیم کردن مطالب به اجزای تشکیل دهنده (با هدف شناخت اجزا) و برقراری ارتباط بین اجزا و شناخت سازمان و ساختار موضوع مورد نظر،مانند این که عامل حمله نظامی آمریکا به عراق یا افغانستان را شناسایی و تحلیل نماید و یا علل افزایش سن ازدواج بین جوانان را «دسته بندی» و در مورد «ارتباط بین عوامل» «بحث کرده» و تأثیر هر یک از عوامل را «تجزیه و تحلیل » کند.

محتوای درس پژوهی کلاس چهارم دبستان کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار بهترین و کاملترین نمونه  به قرار زیر است :

عنوان درس پژوهی درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

فصل اول

مقدمه درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

تعیین مساله و انتخاب موضوع  درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

جدید و علمی بودن مسئله درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

فصل دوم

تعیین راهکارها در راستای حل مسئله درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

بیان دلیل راهکار انتخابی درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

توجه به تفاوت های فردی درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

معنادار کردن یادگیری درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

روش های نوین تدریس درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی) درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

بهره گیری از ارزشیابی به درس پژوهی کلاس چهارم دبستان کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار بهترین و کاملترین نمونه      تدریس درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

تعیین فعالیت های متناسب با راه کار درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

تعیین نقش و وظایف اعضا درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

استفاده از افراد پایه مختلف  در انتخاب اعضای تیم درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

برنامه تشکیل جلسات درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

طرح درس شماره یک درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

طراحی آموزشی بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده (اجرای چهارم) درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

فصل سوم

ارائه طرح طرس درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

کیفیت اجرا درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

باز اندیشی درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

فصل چهارم  

طرح درس اصلاح شده 2 درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

فرایند درس پژوهی درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

ارایه پیشنهادات جهت تکمیل یا اصلاح طرح:(جلسه توجیهی  ) درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

فصل پنجم

اجرا وباز اندیشی 2 درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

نتایج ویافته ها درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

بحث ونتیجه گیری درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

پیشنهادات درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

محدودیت ها درباره کتاب جغرافیا درس آشنایی با خط استوا و نصف النهار

منابع وماخذ

پیوست ها

دانلود درس پژوهی  در سایت پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا

برای درس پژوهی آشنایی با خط استوا و نصف النهار کلاس چهارم دبستان کتاب جغرافیا  و دریافت نمونه درس پژوهی کلاس چهارم دبستان از لینک خرید استفاده نمایید.


موارد مشابه  : درس پژوهی اعداد اعشاری  —  درس پژوهی جمع و تفریق اعداد اعشاری    درس پژوهی اعداد مخلوط  —  اقدام پژوهی در مورد تدریس اعداد اعشاری