روایت پژوهی مدیریت مدرسه روستایی
فایل حاضر نمونه ای در فرمت ورد با عنوان کلی روایت پژوهی مدیریت مدرسه روستایی میباشد که توسط دپارتمان روایت پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تدوین شده و برای اولین بار در شهریور 1403 جهت دانلود در سرور های سایت معلمان پژوهنده بارگذاری گردید.
عنوان روایت پژوهی:
نحوه مدیریت مدرسه مختلط روستایی بصورتی پویا و منظم و ایجاد رفتار مثبت در دانش آموزان مدرسه
تعداد صفحات : 21 صفحه
فرمت فایل : قابل ویرایش word
سال انجام پژوهش : 1403
طرح موضوع , انجام پژوهش و تدوین : پژوهش سرای فرهنگیان
نحوه دانلود روایت پژوهی درباره مدیریت مدرسه :
هم اکنون میتوانید برای دانلود این فایل روایت پژوهی مدیریت مدرسه روستایی با کلیک روی دکمه زیر و طی کردن پروسه پرداخت آنلاین آنرا دانلود نمایید .
بخش هایی از پژوهش روایی نحوه مدیریت مدرسه مختلط روستایی بصورتی پویا و منظم و ایجاد رفتار مثبت در دانش آموزان مدرسه
بخش هایی از روایت پژوهی روایت پژوهی مدیریت مدرسه روستایی را در ادامه مشاهده میکنید
بیان ضرورت و اهمیت موضوع
آنچه حائز اهمیت است پرداختن به مباحث مربوط به بهبود رفتار دانش آموزان و همچنین موضوعاتی چون چشم پوشی و تغافل کارآمد در می تواند افق های تازه ای را در عرضه پژوهش در پیش روی همکاران فرهنگی باز کند.
امروزه در همه جوامع در حکم مهم ترین نهاد تعلیم و تربیت جایگاه ویژه ای دارد و در کنار خانواده وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان را به دوش می کشد و انسان امروز به شدت به تربیت رسمی و نیاز دارد. زیرا محل تجربه و راهنمای زندگی انسان است و بخش مهمی از زندگی دانش آموران است زندگی و تربیت برای انسان دو مفهوم لازم و ملزومند.انسان تا وقتی زنده است به تربیت نیاز دارد و او را تربیت می کنند تا بتواند زندگی کند.تحصیل علم و کسب دانش، چگونه زیستن و تجربه اندوختن از اهداف والای آموزش و پرورش می باشد. اما مدارس امروز و بویژه مدارس مختلط و چند پایه روستایی بخوبی نمی توانند در دانش آموزان ایجاد انگیزه نمایند.به عبارتی دیگر تک بعدی شده اند و فقط به جنبه های آموزشی به طور مطلق اهمیت می دهند و نیازهای عاطفی و احساسی و روحی و روانی آنان را در مراتب پایین تر قرار می دهند.و حتی برای مساله آموزش هم گاها آموزگار توانایی تقسیم متوازن فرصت های یادگیری را بین دانش آموزان ندارد .
برای ایجاد فرآیند یادگیری در محیط های آموزشی روستایی، ابتدا باید بستری مناسب فراهم باشد یعنی اینکه دانش آموز ابتدا به و مسئولین علاقمند باشد و با روحیه ای شاد و با نشاط وارد این محیط بشود و در فضای آموزشی موجود احساس آرامش و امنیت و شادابی داشته باشد. یادگیری در محیطی توام با تهدید و ترس و ارعاب به سهولت انجام نمی گیرد.در چنین محیط هایی به جای برقرار فرآیند یادگیری متفکرانه هیجانات منفی و واکنش های نامطلوب شکل می گیرد.یکی از عواملی که باعث ایجاد روحیه شاد و آرامش در دانش آموزان می شود بهبود رفتار دانش آموزان است که عمل به آن می تواند منجر به چشم پوشی و تغافل کارآمد در و در نهایت شادی و نشاط معلمان و دانش آموزان گردد.
اینجانب سلام پریلانوری با18 سال سابقه در آموزش و پرورش و با حدود هفت سال تجربه مدیریت مدیر مستقل روستایی مختلط شهید یاسین قنبری بدون معاون وسرایدار ونگهبان به تنهایی وبامشکلات متعدد باتوجه به مختلط بودن هستم