شرح تجارب تحصیلی در دوره آموزشی تربیت معلم به صورت کامل و دقیق و آماده تحویل بهترین نمونه موجود رد اینترنت در 25 صفحه
این شرح تجارب تحصیلی در دوره آموزشی تربیت معلم به صورت کامل و دقیق توسط بانک فایل پژوهشی معلمان گرد آوری گردیده است و مطابق با استاندارد های کامل و دقیق موجود در رابطه با کارنمای معلمی در دانشگاه فرهنگیان می باشد. در واقع شرح تجارب تحصیلی در دوره آموزشی تربیت معلم توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تنظیم شده است و بانک فایل پژوهشی معلمان با جمع آوری و گرد آوری و بازنگری در آنها این پروژه ها را در اختیار دانشجو معلمان قرار می دهد. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با استفاده از شرح تجارب تحصیلی در دوره آموزشی تربیت معلم می توانند به ارائه پروژه پایانی خود در راستای کسب نمره پایانی و فارغ التحصیل شدن بپردازند.
در راستای شرح تجارب تحصیلی در دوره آموزشی تربیت معلم دانشجویان عزیز دانشگاه فرهنگیان و حتی معلمان عزیز برای دستیابی و دانلود شرح تجارب تحصیلی در دوره آموزشی تربیت معلم می توانند به سایت ما مراجعه نموده و از کلیه فایل هایی که در زمینه شرح تجارب تحصیلی در دوره آموزشی تربیت معلم در سایت ما موجود است استفاده های لازم را ببرند.این پروژه های کارنمای معلمی بسیار کامل و با دقت زیاد جمع آوری شده اند.
بخشی از شرح تجارب تحصیلی در دوره آموزشی تربیت معلم عبارت است از :
راهکار های مناسب برای بر طرف کردن نقاط ضعف خود.
اضطراب تدریس:این اضطراب با بالا بردن مهارت تدریس خود و بالا بردن هرچه بیشتر اطلاعات و تدریس زیاد ب مرور زمان از بین میرود.
نداشتن ارزش یابی تکوینی و پایانی:این مشکل نیز بااستفاده از طرح درس وطبق چهارچوب پیش رفتن در طی چند جلسه برای ما عادت میشود و از بین میرود.
اطلاعات کم برای تعریف داستان های اموزشی:بالا بردن اطلاعات با مطالعه کتاب
استفاده نکردن از تکلیف: این مشکل نیز بااستفاده از طرح درس وطبق چهارچوب پیش رفتن در طی چند جلسه برای ما عادت میشود و از بین میرود.
2مدیریت کلاس
مدیریت کلاس این جانب که روایت ان را در گزارشات بالا اورده ام و ان ها را واکاوی کرده ام امده است که دارای نقاط ضعف و قوتی هست ک به بیان انها میپردازیم.
نقاط قوت:تماس چشمی مناسب،وضع قوانین کلاسی،استفاده از تشویق
نقاط ضعف:به دلیل ارتباط عاطفی زیاد با شاگردان نمیتوانم انها را به طور مناسب تنبیه کنم به طور خلاصه با بچه ها بیش از حد صمیمی میشوم و نمیتوانم بعضی از بچه ها را کنترل کنم.
چگونه یک معلم خوب باشیم و کلاس جذاب تری داشته باشیم تا بتوانیم کلاس خود را ب خوبی مدیریت کنیم؟
بهترین راه برنامه ریزی مناسب است اینکه برای تک تک دقایق کلاس خود برنامه داشته باشیم و نگذراریم چه ها بیکار شوند
3محیط فیزیکی کلاس
تا کنون در کلاس های زیادی نبودم ولی همین تعدادی ک حظور داشتم کلاس هایی بودند ک در منطقه شهری بوده اند و مشکلات زیادی نداشته اند که در اینجا به برسی تعدادی از نقاط ضعف و قوت انها میپردازیم.
نقاط قوت:رنگ مناسب،نیمکت های مناسب در بعضی از کلاس ها،در بعضی از کلاس ها وجود تخته گچی و تخته وایت برد با هم و…
نقاط ضعف:اندازه کم بیشتر کلاس ها نسبت به تعداد دانش اموزان،وجود صندلی در بعضی از کلاس ها به جای نیمکت،نبود تخته هوشمند در کلاس البته(به غیر از مدرسه سلمان فارسی ک بیشتر کلاس های انها ب تخته هوشمند بود ک این مدرسه از نوع هیئت امنایی بود)
ویژگی های فیزیکی یک کلاس خوب
چندين عامل فيزيكي وجود دارد كه براي فراگيري دانش آموزان تاثير زيادي دارند مهمترين آنها عبارتند از :
▪ نور و عوامل مربوط به آن مانند میزان و شدت نور، نوع نور(طبیعی یا مصنوعی)؛
▪ ابعاد ظاهری کلاس شامل دیوار، درب و کف کلاس، سرانه مساحت و سرانه فضا؛
▪ تجهیزات آموزشی شامل تخته سیاه و رسانههای آموزشی
4محیط فیزیکی مدرسه
تا کنون در این دوره تحصیلی در چهار مدرسه حضور داشته ام ک در حوضه شهری قرار داشته اند ک دارای نقاط قوت و ضعف بسیاری بوده اند ک در گزارشات بالا به انها پرداخته ومورد واکاوی قرار داده ام .
نقاط قوت:فضای بسبار بزرگ ومتناسب با تعداد دانش اموزان،فضای ورزشی مناسب، (مدرسه سلمان فارسی)مدرسه تمیز و نو ساز ،ابخوری مناسب،سرویس های مناسب (مدرسه شهدا)
نقاط ضعف:نماز خانه نا مناسب(مدرسه شهدا)نبود پیام های اموزشی روی دیوار های مدرسه(مدرسه شهدا) فضای سبز نا مناسب(مدرسه سلمان فارسی)
برای دانلود شرح تجارب تحصیلی در دوره آموزشی تربیت معلم از این قسمت دکمه خرید و سپس پرداخت را بزنید.