طراحی آموزشی بخوانیم و بنویسیم کلاس پنجم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع روزی که باران می بارد

طراحی آموزشی بخوانیم و بنویسیم کلاس پنجم ابتدایی

طراحی آموزشی بخوانیم و بنویسیم کلاس پنجم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع روزی که باران می بارد

طراحی آموزشی بخوانیم و بنویسیم کلاس پنجم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع روزی که باران می بارد با فرمت ورد و قابل ویرایش در  23 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی بخوانیم و بنویسیم کلاس پنجم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی بخوانیم و بنویسیم کلاس پنجم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : روزی که باران می بارد
  2. مقدمه درباره روزی که باران می بارد
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع روزی که باران می بارد
  4. زمانبندی درس روزی که باران می بارد
  5. برنامه ریزی برای تدریس روزی که باران می بارد
  6. مشخصات کلی درس روزی که باران می بارد
  7. روش های تدریس روزی که باران می بارد
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس روزی که باران می بارد  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده روزی که باران می بارد
  10. یک دوره طراحی آموزشی روزی که باران می بارد
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس روزی که باران می بارد
  12. اهداف کلی روزی که باران می بارد
  13. هدف طراحی آموزشی روزی که باران می بارد
  14. حیطه عاطفی روزی که باران می بارد
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) روزی که باران می بارد
  16. زمان بندي نحوه اجرا روزی که باران می بارد
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها روزی که باران می بارد
  18. طرح درس روزی که باران می بارد

مهمترین فایده این طراحی آموزشی بخوانیم و بنویسیم کلاس پنجم ابتدایی  بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس روزی که باران می بارد به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس روزی که باران می بارد
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس روزی که باران می بارد
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس روزی که باران می بارد
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس روزی که باران می بارد
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس روزی که باران می بارد
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس روزی که باران می بارد
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس روزی که باران می بارد
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس روزی که باران می بارد

برای دانلود طراحی آموزشی بخوانیم و بنویسیم کلاس پنجم ابتدایی  برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *