طراحی آموزشی درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع محیط مربع (مساحت مربع)

طراحی آموزشی درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی

طراحی آموزشی درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی  بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع محیط مربع (مساحت مربع)

طراحی آموزشی درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی  بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع محیط مربع (مساحت مربع) با فرمت ورد و قابل ویرایش در  31 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع محیط مربع (مساحت مربع) را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : محیط مربع (مساحت مربع)
  2. مقدمه درباره محیط مربع (مساحت مربع)
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع محیط مربع (مساحت مربع)
  4. زمانبندی درس محیط مربع (مساحت مربع)
  5. برنامه ریزی برای تدریس محیط مربع (مساحت مربع)
  6. مشخصات کلی درس محیط مربع (مساحت مربع)
  7. روش های تدریس محیط مربع (مساحت مربع)
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس محیط مربع (مساحت مربع)  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده محیط مربع (مساحت مربع)
  10. یک دوره طراحی آموزشی محیط مربع (مساحت مربع)
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس محیط مربع (مساحت مربع)
  12. اهداف کلی محیط مربع (مساحت مربع)
  13. هدف طراحی آموزشی محیط مربع (مساحت مربع)
  14. حیطه عاطفی محیط مربع (مساحت مربع)
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) محیط مربع (مساحت مربع)
  16. زمان بندي نحوه اجرا محیط مربع (مساحت مربع)
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها محیط مربع (مساحت مربع)
  18. طرح درس محیط مربع (مساحت مربع)

مهمترین فایده این طراحی آموزشی درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس محیط مربع (مساحت مربع) به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس محیط مربع (مساحت مربع)
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس محیط مربع (مساحت مربع)
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس محیط مربع (مساحت مربع)
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس محیط مربع (مساحت مربع)
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس محیط مربع (مساحت مربع)
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس محیط مربع (مساحت مربع)
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس محیط مربع (مساحت مربع)
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس محیط مربع (مساحت مربع)

برای دانلود طراحی آموزشی درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *