طراحی آموزشی درس علوم پایه چهارم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع سنگ ها

طراحی آموزشی درس علوم پایه چهارم دبستان

طراحی آموزشی درس علوم پایه چهارم دبستان  بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع سنگ ها

طراحی آموزشی درس علوم پایه چهارم دبستان  بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع سنگ ها با فرمت ورد و قابل ویرایش در 33 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی درس علوم پایه چهارم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع سنگ ها را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی درس علوم پایه چهارم دبستان بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : سنگ ها
  2. مقدمه درباره سنگ ها
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع سنگ ها
  4. زمانبندی درس سنگ ها
  5. برنامه ریزی برای تدریس سنگ ها
  6. مشخصات کلی درس سنگ ها
  7. روش های تدریس سنگ ها
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس سنگ ها  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده سنگ ها
  10. یک دوره طراحی آموزشی سنگ ها
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس سنگ ها
  12. اهداف کلی سنگ ها
  13. هدف طراحی آموزشی سنگ ها
  14. حیطه عاطفی سنگ ها
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) سنگ ها
  16. زمان بندي نحوه اجرا سنگ ها
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها سنگ ها
  18. طرح درس سنگ ها

مهمترین فایده این طراحی آموزشی درس علوم پایه چهارم دبستان بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس سنگ ها به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس سنگ ها
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس سنگ ها
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس سنگ ها
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس سنگ ها
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس سنگ ها
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس سنگ ها
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس سنگ ها
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس سنگ ها

برای دانلود طراحی آموزشی درس علوم پایه چهارم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *