طراحی آموزشی ریاضی کلاس سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع الگوی تقارن

طراحی آموزشی ریاضی کلاس سوم ابتدایی

طراحی آموزشی ریاضی کلاس سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع الگوی تقارن

طراحی آموزشی ریاضی کلاس سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع الگوی تقارن با فرمت ورد و قابل ویرایش در  35 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی ریاضی کلاس سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع الگوی تقارن را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی ریاضی کلاس سوم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : الگوی تقارن
  2. مقدمه درباره الگوی تقارن
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع الگوی تقارن
  4. زمانبندی درس الگوی تقارن
  5. برنامه ریزی برای تدریس الگوی تقارن
  6. مشخصات کلی درس الگوی تقارن
  7. روش های تدریس الگوی تقارن
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس الگوی تقارن  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده الگوی تقارن
  10. یک دوره طراحی آموزشی الگوی تقارن
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس الگوی تقارن
  12. اهداف کلی الگوی تقارن
  13. هدف طراحی آموزشی الگوی تقارن
  14. حیطه عاطفی الگوی تقارن
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) الگوی تقارن
  16. زمان بندي نحوه اجرا الگوی تقارن
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها الگوی تقارن
  18. طرح درس الگوی تقارن

مهمترین فایده این طراحی آموزشی ریاضی کلاس سوم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس الگوی تقارن به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس الگوی تقارن
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس الگوی تقارن
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس الگوی تقارن
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس الگوی تقارن
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس الگوی تقارن
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس الگوی تقارن
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس الگوی تقارن
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس الگوی تقارن

برای دانلود طراحی آموزشی ریاضی کلاس سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.