طراحی آموزشی پایه ششم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس قرآن با موضوع آشنایی با خط قرآن و علائم وقف

طراحی آموزشی پایه ششم ابتدایی

طراحی آموزشی پایه ششم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس قرآن با موضوع آشنایی با خط قرآن و علائم وقف

طراحی آموزشی پایه ششم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس قرآن با موضوع آشنایی با خط قرآن و علائم وقف  با فرمت ورد و قابل ویرایش در  23  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی پایه ششم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی پایه ششم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  2. مقدمه درباره آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  4. زمانبندی درس آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  5. برنامه ریزی برای تدریس آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  6. مشخصات کلی درس آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  7. روش های تدریس آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  10. یک دوره طراحی آموزشی آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  12. اهداف کلی آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  13. هدف طراحی آموزشی آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  14. حیطه عاطفی آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  16. زمان بندي نحوه اجرا آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  18. طرح درس آشنایی با خط قرآن و علائم وقف

مهمترین فایده این طراحی آموزشی پایه ششم ابتدایی  بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس آشنایی با خط قرآن و علائم وقف به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس آشنایی با خط قرآن و علائم وقف
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس آشنایی با خط قرآن و علائم وقف

برای دانلود طراحی آموزشی پایه ششم ابتدایی  برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *