طراحی آموزشی کلاس چهارم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس ریاضی با موضوع آموزش مفهوم کسر

طراحی آموزشی کلاس چهارم

طراحی آموزشی کلاس چهارم  ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس ریاضی با موضوع آموزش مفهوم کسر

طراحی آموزشی کلاس چهارم  ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس ریاضی با موضوع آموزش مفهوم کسر با فرمت ورد و قابل ویرایش در 34 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی کلاس چهارم برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع آموزش مفهوم کسر را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی کلاس چهارم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : آموزش مفهوم کسر
  2. مقدمه درباره آموزش مفهوم کسر
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع آموزش مفهوم کسر
  4. زمانبندی درس آموزش مفهوم کسر
  5. برنامه ریزی برای تدریس آموزش مفهوم کسر
  6. مشخصات کلی درس آموزش مفهوم کسر
  7. روش های تدریس آموزش مفهوم کسر
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس آموزش مفهوم کسر  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده آموزش مفهوم کسر
  10. یک دوره طراحی آموزشی آموزش مفهوم کسر
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس آموزش مفهوم کسر
  12. اهداف کلی آموزش مفهوم کسر
  13. هدف طراحی آموزشی آموزش مفهوم کسر
  14. حیطه عاطفی آموزش مفهوم کسر
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) آموزش مفهوم کسر
  16. زمان بندي نحوه اجرا آموزش مفهوم کسر
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها آموزش مفهوم کسر
  18. طرح درس آموزش مفهوم کسر

مهمترین فایده این طراحی آموزشی کلاس چهارم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس آموزش مفهوم کسر به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس آموزش مفهوم کسر
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس آموزش مفهوم کسر
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس آموزش مفهوم کسر
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس آموزش مفهوم کسر
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس آموزش مفهوم کسر
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس آموزش مفهوم کسر
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس آموزش مفهوم کسر
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس آموزش مفهوم کسر

برای دانلود طراحی آموزشی کلاس چهارم برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *