برنامه سالانه تدبیر ۱۴۰۳
بروزترین و جامع ترین پکیج برنامه سالانه تدبیر ۱۴۰۳ مدارس ابتدایی در فرمت قابل ویرایش , کاملا بروز حاوی نمونه تکمیل شده قابل ویرایش برنامه سالانه طرح تدبیر ۱۴۰۳ و راهنمای تکمیل و بارگذاری در همگام و حاوی کلیه فرم های برنامه و طراحی شده در محیطی جذاب و توسط همکاران خوش فکر و مجرب مدیر و معاونین پرورشی حاضر در دپارتمان برنامه سالانه و تقویم اجرایی پژوهش سرای فرهنگیان – معلمان پژوهنده را لطفا و خواهشا فقط و فقط از سایت : سایت پژوهشسرای فرهنگیان تهیه کنید و فریب سایت های مشابهی که سعی در ایجاد تشابه ظاهری با سایت ما را دارند نخورید.
برنامه سالانه طرح تدبیر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ : همکار گرامی این برنامه با زحمات زیادی تدوین و آماده شده است . لطفا برای فروش به غیر دانلود نفرمایید .
برای دانلود دکمه خرید را کلیک کرده و مرحله پرداخت آنلاین را تکمیل کنید.
دانلود برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
بسته کامل و با 3 ماه پشتیبانی
فرمت فایل : word : قابل ویرایش
تعداد فایل دانلودی اصلی : 1 فایل حجم : 9 مگا بایت فایل اضافی و رایگان در بسته : 1 فایل
آخرین بروزرسانی : خرداد 1403
درصد رضایتمندی کاربران پژوهشسرا : 92 درصد
نحوه دریافت و دانلود
برای دانلود برنامه سالانه مدارس ابتدایی 1404-1403 بر اساس طرح تدبیر روی دکمه خرید زیر کلیک و مراحل پرداخت را کامل کنید. حتی المکان سعی شود هنگام خرید ایمیلی وارد نمایید که دسترسی دارید تا بروز رسانی های احتمالی را به موقع دریافت کنید.
برنامه سالانه طرح تدبیر ۱۴۰۴ را همینک دانلود کنید.
جهت دانلود برنامه سالانه طرح تدبیر ۱۴۰۳ روی دکمه خرید زیر کلیک کنید.
چند تصویر از فضای برنامه تدبیر مدیران مدارس ابتدایی
در ادامه چند تصویر نمونه از محیط برنامه سالانه تدبیر مدیران مدارس ابتدایی برای سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ را ملاحظه میکنید.
برای دیدن تصاویر در سایز بزرگتر روی آنها کلیک کنید
جداول و فرم های برنامه سالانه طرح تدبیر مدیران مدارس ابتدایی
این برنامه جدیدترین و کاملترین بسته برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ میباشد . و با دانلود آن از هر منبع دیگری بی نیاز خواهید بود. در این بسته علاوه بر موجود بودن فرم های خام و جداول برنامه سالانه طرح تدبیر مدیران مدارس ابتدایی .. نمونه های تکمیل شده کاملی هم وجود دارد که آنها هم قابل ویرایش میباشند. فرم های برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی اصلالت و کیفیت تدوین فرم های برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی این فایل توسط مدیریت پژوهشرای فرهنگیان تضمین شده است و در سایت های معلمان پژوهنده و بانک نمونه سوال هم دریافت آن مورد تایید است.
دانلود برنامه تدبیر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ فرم های برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی
اهداف برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
تعریف برنامه تدبیر مدارس ابتدایی
علاوه بر موارد فوق یک فایل پرسش و پاسخ + توضیح کامل نحوه تکمیل فرم و بارگذاری آن و.. موجود است. دانلود برنامه عملیاتی تدبیر مدرسه ابتدایی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
فرم ها و جداول طرح تدبیر
در این برنامه سالانه ۱۴۰۳-۱۴۰۴ مدارس ابتدایی : طرح تدبیر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای دبستان های مختلف کلیه فرم ها و جداول تدبیر , اصول و دستورالعمل ها رعایت گردیده است.برنامه سالانه مدارس ابتدایی طرح تدبیر شامل موارد زیر است:
بروزرسانی جدید : خرداد 1403
برنامه سالانه ۱۴۰۳-۱۴۰۴ مدارس ابتدایی بر اساس طرح تدبیر
برنامه سالانه طرح تدبیر 1403
مستندات برنامه
برنامه سالانه ۱۴۰۳-۱۴۰۴ طرح تدبیر که بر اساس مستندات برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی و فرم تکمیل شده طرح تدبیر برای شما محیا شده است شامل برنامه عملیاتی طرح تدبیر و تقویم اجرایی مربوطه می باشد.که شما عزیزان می توانید این برنامه را به صورت کامل و دقیق از سایت ما دریافت نمایید.در برنامه ای که ما برای شما عزیزان فراهم نموده ایم موارد زیر وجود دارد: برنامه سالانه تدبیر ۱۴۰۴
- مقدمه ای پیرامون طرح تدبیر
- اهداف کلان آموزشی و پرورشی مدرسه پیرامون طرح تدبیر
- توسعه مشاركت دانش آموزان در مدرسه پیرامون طرح تدبیر
- استقرار نظام ياد دهي – يادگيري پیرامون طرح تدبیر
- سلامت – تربيت بدني – پيشگيري و ايمني پیرامون طرح تدبیر
- فعاليتهاي مكمل – فوق برنامه و پرورشي پیرامون طرح تدبیر
- توسعه مشاركت اوليا در امور مدرسه پیرامون طرح تدبیر
- مديريت امور اجرايي و اداري پیرامون طرح تدبیر
جدول شماره 5 برنامه سالانه طرح تدبیر
جدول شماره 5 برنامه سالانه طرح تدبیر ۱۴۰۳
فرآیند | ملاک | فعالیت ها | امتیاز (عدد 1: نشانگر پایین ترین و عدد 7: نشانگر بالاترین سطح عملکرد می باشد) | ||||||
7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 |
از جمله ملاک هایی که در این مبحث مورد بررسی قرار می گیرد عبارتند از : 1-طراحی و تدوین برنامه ی سالانه جامع، واقع بینانه و اجرایی 2-اطلاع رسانی به کارکنان و دانش آموزان از استراتژی ها و برنامه سالانه ی مدرسه 3-تعیین وظایف و مسئولیت هر یک از عوامل انسانی به صورت رسمی و مکتوب 4-تنظیم چارچوب مشخص ارزیابی 5-زمینه سازی برای انجام مطالعات پژوهشی نظیر اقدام پژوهی، درس پژوهی و … 6-مشارکت دانش آموزان در انجام پروژه های علمی 7-ایجاد شرایط استفاده از ظرفیت دیگر محیط های یادگیری 8-تشکیل جلسات گروه های پایه ای در مدرسه به منظور هم اندیشی و تبادل تجربه 9-حضور فعال کارکنان در جشنواره ها، مسابقات علمی و فعالیت های علمی 10-فراهم نمودن تجهیزات و ابزار آموزشی، پرورشی و ورزشی لازم در فرایند یاددهی – یادگیری متناسب با سطح مدرسه 11-بهره گیری معلمان از طرح درس های سالانه و روزانه 12-به کارگیری روش های فعال و خلاق در فرایند یاددهی – یادگیری 13-استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی و یادگیری توسط کارکنان 14-تولید ابزار آموزشی و محتوا توسط کارکنان و دانش آموزان (دست سازه ها، پاور پوینت و …) 15-شناسایی دانش آموزان در معرض افت تحصیلی و تلاش در رفع مشکل آن ها 16-وضعیت پیشرفت تحصیلی دانش آموزان 17-برگزاری جلسات آموزشی با محوریت مباحث علمی، حرفه ای، تربیتی، دینی و .. برای کلیه کارکنان 18-شناسایی دانش آموزان در معرض مشکلات تربیتی و ارجاع آن ها به مراجع ذیربط 19-وضعیت بهداشت مدرسه 20-حضور فعال کارکنان و دانش آموزان در جشنواره ها و مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و … 21- میزان رعایت نکات استاندارد در پایگاه تغذیه سالم 22-توجه به نکات ایمنی در مدرسه 23-زیباسازی و نشاط فیزیکی مدرسه 24-تربیت بدنی و ورزش مدرسه 25-فعالیت های فوق برنامه و پرورشی 26-مراسم آغازین مدرسه 27-پیش گیری از آسیب های اجتماعی 28-ارتقاء سطح دانش اولیا 29-مشارکت دانش آموزان در انجام امور مدرسه 30-شناسایی ظرفیت و توانمندی های اولیا و تشکیل بانک اطلاعاتی 31-جذب مشارکت های داوطلبانه و بهره گیری از ظرفیت های برون سازمانی در تامین نیازهای مدرسه 32-تشکیل منظم شورای معلمان و شورای مدرسه، انجمن اولیا و مربیان 33-نظارت بر اجرای صحیح برنامه سالانه ی تدوین شده 34-میزان توجه به امور اداری و اجرایی مدرسه 35-میزان توجه به امور مالی مدرسه 36-خلاقیت و نوآوری در انجام امورو فعالیت ها
فرم شماره 2 تدبیر
در نهایت در بخش آخر نمونه فرم شماره 2 تدبیر و فرم های ارزیابی بیرونی فرایندی ویژه بازدیدهای طی سال تحصیلی برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی وجود دارد که به مدیران محترم در تدوین طرح تدبیر کمک شایانی می کند.
فرایند | ملاک ها | فعالیت های انجام شده | نقاط قوت | نقاط ضعف |
موارد بالا در این فرم برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی مورد بازبینی و بررسی قرار می گیرد. لازم به ذکر است که در کنار برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی تقویم اجرایی آموزشی و پرورشی نیز به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.
سایر فایل های مشابه:
در صد و فراوانی تاثیر گذاری مولفه ها
برنامه سالانه طرح تدبیر ۱۴۰۳
مولفه ها | فراوانی | درصد |
ماموریت ها وچشم انداز برنامه طرح تدبیر 1403 | ۲۸ | ۱۰۰ |
فراهم کردن محیط جهت رسیدن به موفقیت | ۲۰ | ۸۰ |
ترویج ونهادینه سازی ارزش های اخلاقی | ۲۲ | ۸۸ |
شرکت مدیران در فرایند مدیریت مشارکتی | ۲۷ | ۴۲/۹۶ |
برنامه سالانه ۱۴۰۳-۱۴۰۴ که بر اساس مستندات برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی و فرم تکمیل شده طرح تدبیر برای شما محیا شده است شامل برنامه عملیاتی طرح تدبیر و تقویم اجرایی مربوطه می باشد.که شما عزیزان می توانید این برنامه را به صورت کامل و دقیق از سایت ما دریافت نمایید.در برنامه ای که ما برای شما عزیزان فراهم نموده ایم موارد زیر وجود دارد:
- مقدمه ای پیرامون طرح تدبیر
- اهداف کلان آموزشی و پرورشی مدرسه پیرامون طرح تدبیر
- توسعه مشاركت دانش آموزان در مدرسه پیرامون طرح تدبیر
- استقرار نظام ياد دهي – يادگيري پیرامون طرح تدبیر
- سلامت – تربيت بدني – پيشگيري و ايمني پیرامون طرح تدبیر
- فعاليتهاي مكمل – فوق برنامه و پرورشي پیرامون طرح تدبیر
- توسعه مشاركت اوليا در امور مدرسه پیرامون طرح تدبیر
- مديريت امور اجرايي و اداري پیرامون طرح تدبیر
شناسايي قوتها- ضعفها- فرصتها و تهديدهای برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی
عوامل درون مدرسه | عوامل بيرون مدرسه |
تقویم اجرایی بهبود فرایند مدیریت مدرسه برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی آنچه در تقویم اجرایی برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی وجود دارد به قرار زیر است: برنامه سالانه تدبیر ۱۴۰۴
تشکیل جلسه شورای مدرسه و بررسی و تحلیل عملکرد مدرسه (پیشرفت ها، موفقیت ها و نقاط قابل بهبود از قبیل: وضعیت تحصیلی – تربیتی دانش آموزان، جذب مشارکت های مردمی و والدین،کیفیت عملکرد شوراها، بهینه سازی تجهیزات و فضای آموزشی، سطح تعامل مدرسه با محیط پیرامونی و نهادها و …) به منظور شناخت کامل وضعیت مدرسه و استفاده از نتایج آن در تنظیم برنامه برای سال تحصیلی جدید |
طراحی و تنظیم برنامه ی عملیاتی مدرسه با استفاده از نتایج تحلیل انجام شده در چهارچوب اهداف و سیاست های آموزش و پرورش با مشارکت عوامل انسانی در همه ابعاد (آموزش و یادگیری، فعالیت های مکمل، فوق برنامه و برنامه های پرورشی، تعامل سازنده با محیط پیرامونی و …) بر اساس اولویت های تعیین گردیده. |
تبیین برنامه در انجمن عمومی اولیا شورای مدرسه و شورای معلمان برای کارکنان، اولیا و دانش آموزان (متناسب با درک آنان) با هدف هم سویی و وفاق جمعی در خصوص تحقق اهداف |
تنظیم برنامه و جدول زمان بندی ارزیابی مستمر انجام فعالیت ها و اقدامات با مشارکت عوامل انسانی مدرسه |
ابلاغ مسئولیت و وظایف هر یک از کارکنان در ارتباط با فعالیت ها و اقدامات برنامه ی سالانه |
اهتمام جدی مدیر در اجرای فعالیت ها و اقدامات پیش بینی شده در بازه ی زمانی تعیین شده الزام به پایبندی اجرا |
انجام خود ارزیابی توسط مسئول اجرای فعالیت ها و اقدامات پیش بینی شده در برنامه با مشورت مدیر مدرسه (مسئولیت بند 5) به منظور شناسایی پیشرفت ها و ضعف ها و ارائه بازخورد به مدیر |
بنا به تشخیص مدیر، تشکیل جلسه با مسئولین هر فعالیت به منظور بررسی نتایج خود ارزیابی ها جهت اتخاذ تدابیر متناسب با پیشرفت ها و ضعف ها (حداقل هر دو ماه یکبار) |
تشکیل منظم جلسات شورای معلمان و شورای مدرسه به منظور اصلاح مستمر با همفکری عوامل انسانی، امکانات و شرایط مدرسه |
بررسی و تحلیل وضعیت تحصیلی – تربیتی (افت و رشد) دانش آموزان و آسیب های اجتماعی احتمالی توسط مدیر به کمک مجموعه عوامل انسانی حداقل سه بار در طول سال تحصیلی جهت اتخاذ تدابیر متناسب با پیشرفت ها و ضعف ها |
بررسی، تحلیل و ارزیابی پایان سال وتنظیم گزارش به مسئولین ذی ربط و بهره گیری از نتایج به منظور تنظیم و تدوین برنامه ی سال آینده |
موثر ترین مولفه ها بر میزان کارایی مدارس مجری این برنامه عبارت است از:
تدوین واطلاع رسانی ماموریت ها وچشم انداز، با صد درصد نظرات، فراهم کردن محیط جهت رسیدن به موفقیت ۸۰،ترویج و نهادینه سازی اخلاقی ۸۸،شرکت مدیران در فرایند مشارکتی با ۴۲/۹۶ درصد نظرات است.
مولفه تدوین چشم انداز و سنجش میزان کارایی مدارس مجری برنامه سالانه طرح تدبیــــــــــر
تدوین و اطلاع رسانی ماموریت ها و چشم انداز و میزان کارایی مدارس مجری برنامه سالانه طرح تدبیر ۱۴۰۴
سنجش کارایی مدارس مجری برنامه سالانه طرح تدبیر ۱۴۰۳
عامل | ضریب همبستگی | میزان معنی داری |
تدوین و اطلاع رسانی ماموریت ها وچشم اندازها | ۶۲۱/۰ | ۰۰۰۱/۰ |
دانلود برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ با تقویم اجرایی و فرمت ورد و طراحی زیبا برنامه سالانه تدبیر 1403 را از پژوهش سرای فرهنگیان بخواهید. بین مولفه ی تدوین واطلاع رسانی ماموریت ها وچشم انداز ومیزان کارایی مدارس مجری همبستگی مثبت ومعنی داری وجود دارد بنابراین سوال اول دارای جواب و فرضیه ی فرعی اول تدوین واطلاع رسانی ماموریت ها وچشم انداز سازمان توسط مدیر مدرسه مجری برنامه سالانه طرح تعالی مدیریت مدارس متوسطه اول و دوم بر کارایی مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه موثر است است تایید می شود.
برنامه سالانه طرح تدبیر ۱۴۰۲ را همینک دانلود کنید.
فراهم کردن محیط مناسب در سازمان و میزان کارایی مدارس مجری برنامه سالانه تدبیر ۱۴۰۴
عامل | ضریب همبستگی | میزان معنی داری |
فراهم کردن محیط جهت رسیدن به موفقیت | ۵۱۲/۰ | ۰۰۰۱/۰ |
بین مولفه ی فراهم کردن محیط جهت رسیدن به موفقیت ومیزان کارایی مدارس مجری همبستگی مثبت ومعنی داری وجود دارد بنابراین سوال دوم دارای جواب و فرضیه ی فرعی دوم فراهم کردن محیط جهت رسیدن به موفقیت سازمان توسط مدیر مدرسه مجری برنامه سالانه طرح تعالی مدیریت مدارس متوسطه اول و دوم بر کارایی مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه موثر است است تایید می شود.
ضریب همبستگی مولفه ترویج و نهادینه سازی ارزش های اخلاقی و میزان کارایی مدارس مجری برنامه دبیر ۱۴۰۴
عامل | ضریب همبستگی | میزان معنی داری |
ترویج ونهادینه سازی ارزش اخلاقی در مدارس مجری برنامه تدبیر | ۴۲۱/۰ | ۰۰۰۱/۰ |
بر اساس اطلاعات جدول (۴)،بین مولفه ی ترویج ونهادینه سازی ارزش اخلاقی ومیزان کارایی مدارس مجری همبستگی مثبت ومعنی داری وجود دارد بنابراین سوال سوم دارای جواب و فرضیه ی فرعی سوم ترویج ونهادینه سازی ارزش اخلاقی توسط مدیر مدرسه مجری برنامه سالانه طرح تعالی مدیریت مدارس متوسطه اول و دوم بر کارایی مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه موثر است است تایید می شود.
شرکت مدیران در فرایند مدیریت مشارکتی و میزان کارایی مدارس مجری تدبیر
عامل | ضریب همبستگی | میزان معنی داری |
شرکت مدیران در فرایند مدیریت مشارکتی مدارس مجری تدبیر | ۵۸۴/۰ | ۰۰۰۱/۰ |
بین مولفه ی شرکت مدیران در فرایند مدیریت مشارکتی ومیزان کارایی مدارس مجری همبستگی مثبت ومعنی داری وجود دارد بنابراین سوال چهارم دارای جواب و فرضیه ی فرعی چهارم شرکت مدیران در فرایند مدیریت مشارکتی مجری برنامه سالانه طرح تعالی مدیریت مدارس متوسطه اول و دوم بر کارایی مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه موثر است است تایید می شود
مدیریت مشارکت در مدارس مجری برنامه سالانه طرح تدبیر ۱۴۰۳ :
شناسايي قوتها- ضعفها- فرصتها و تهديدهای برنامه
عوامل درون مدرسه در برنامه | عوامل بيرون مدرسه |
تقویم اجرایی بهبود فرایند مدیریت مدرسه برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی آنچه در تقویم اجرایی برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی وجود دارد به قرار زیر است: در قسمت بعد مطالب کامل و دقیق پیرامون مسائل زیر وجود دارد:
نتایج و دستاورد ها (درصد تحقیق) | مسئول اجرا | محل تامین اعتبار | میزان اعتبار | زمان اجرا | گستره اجرا | اقدامات و طرح های اجرایی | وضعیت مورد انتظار | وضعیت موجود | نشانگر ( واحدشاخص) | شاخص ها | ملاک (1) |
شاخص ها ی خود ارزیابی , ظرفیت ها و بهبود فرایندهای مدیریت برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی :
- شاخص
- میزان پیشرفت در انجام
- اقدام مورد نظر
- موانع و مشکلات اجرا
- راهکارهای پیشنهادی
از جمله شاخص های مورد بررسی در برنامه سالانه طرح تدبیر مدارس ابتدایی عبارت است از :
شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های اولیاء و تشکیل بانک اطلاعاتی |
تشکیل و برگزاری هدفمند و منظم مجمع عمومی اولیاء |
پاسخگویی شایسته به اولیاء و برقراری ارتباط صمیمانه با آنان |
آموزش والدین از طریق جلسات آموزشی |
شرکت والدین در فعالیت های بیرونی و اردویی |
تشکیل شورای والدین جهت بررسی عملکرد فعالیت های مدرسه |
تعیین یکی از والدین به عنوان مسئول ارائه گزارشات والدین دیگر در هر کلاس |
برای شروع پروسه دانلود لازم است ابتدا لینک خرید و دانلود زیر را لمس کرده و پروسه پرداخت آنلاین را تکمیل کنید.
برنامه سالانه طرح تدبیر 1403 را همینک دانلود کنید.