نمونه اقدام پژوهی خوش خطی و بهبود خط نوشتاری دانش آموز ابتدایی

نمونه اقدام پژوهی آموزگار پنجم دبستان با موضوع چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری “زهرا”را بهبود بخشم در قالب ورد

نمونه اقدام پژوهی آموزگار پنجم دبستان با موضوع چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری “زهرا”را بهبود بخشم

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

در پژوهش حاضر ، با توجه به این اصل که کودک بیشتر به بازی علاقه مند است ، بد خطی دانش آموز اصلاح شده است . همچنین به صورت ریشه ای به مشکل پرداخته شده است ، نه این که متوسل به رو نویسی هایبی هدف و خسته کننده شود که در مواردی به تشدید مشکل منجر می شود .

این نوشتار شامل چندین بخش است که پس از بیان مسئله و ارائه ی شواهد و تحلیل داده ها ، راه حلهایی را بطور موقّت در نظر گرفته و سر انجام پس از گزینش روش مؤثّر با نظارت بر آن شواهدی دال بربهبود مشکل ارائه کرده و پس از تأیید وضع مطلوب از جانب چند مرجع ، توصیه هایی شده است.

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی آموزگار پنجم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  نوشتاری

پیشگفتار در رابطه با  نوشتاری 

مقدمه  موضوع در رابطه با نوشتاری 

شناسایی مسئله در رابطه با  نوشتاری 

توصیف وضع موجود

اتصالات حروف را در کلمات به صورت اصولی انجام نمی دهد و در نوشته هایش خط زمینه را رعایتنمی کند. گاهی که اشتباه می نویسد دوباره بدون پاک کردن ، روی همان کلمه ی اشتباه شروع به تصحیح می نماید . بنابراین نوشته ها ی وی نا مفهوم و کثیف به نظر می رسد. به خاطر همین بد خطی و عدم استفاده از مداد پاک کن در اکثر مواقع ، دفاتر و کتابهایش اغلب کثیف و نا مرتب است.

البته گاهی با تشویق های من و مادرش حوصله به خرج می دهد و خوب می نویسد. و این روزنه ای برای شروع به اصلاح وضع موجود برای من می باشد.

راستی چه عواملی موجب ایجاد این مشکل شده است؟

آیا ضعف از اندامهای نوشتاری اوست ؟

آیا ما می توانیم این مشکل را رفع کنیم ؟

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  نوشتاری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با نوشتاری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  نوشتاری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با نوشتاری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  نوشتاری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با نوشتاری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با نوشتاری 

نتیجه گیری در رابطه با نوشتاری

پیشنهادات در رابطه با نوشتاری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با نوشتاری 

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی آموزگار پنجم دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

180,000 ریال
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *