نمونه اقدام پژوهی برای معلم سوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستیم دانش آموزان خود را از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی سوق دهیم در قالب ورد
نمونه اقدام پژوهی برای معلم سوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستیم دانش آموزان خود را از دیگر ارزیابی به خود ارزیابی سوق دهیم
همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام پژوهی معلم سوم ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
هنگامی که دانش آموزی، دانش خود ارزیابی (اطلاعات در مورد تفکر خویش) را کسب کرد، می تواند از آن برای راهبرد یا نظم دهی یادگیری خویش استفاده کند. همانطور که یک مدیر اجرائی می تواند فعالیت های شرکتش را مشاهده و کنترل کند، یک شخص می تواند فرایند تفکری خویش را مشاهده و کنترل کند و این مهارت، آموزش دادنی است. قواعد خود ارزیابی شامل توانایی در تفکر راهبردی و حل مسئله محور، هدفگذاری، سازماندهی ایده ها، و ارزیابی آنچه که شناخته شده و شناخته نشده است. این همچنین شامل توانایی کمک به دیگران جهت قابل مشاهده کردن فرایند تفکرشان است.
سه روش در راهبرد یادگیری خویش عبارتند از:
– نگرش برنامه ریزانه به مسائل: مشخص کردن مسائل، انتخاب استراتژی، سازماندهی اندیشه ها، و پیش بینی نتایج.
– مشاهده فعالیت ها در زمان یادگیری: آزمون، بازنگری، و ارزیابی اثرگذاری استراتژی ها.
– کنترل خروجی ها: ارزیابی خروجی ها بر اساس معیارهای خاص برای بهره وری و اثربخشی.
تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی برای معلم سوم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با خود ارزیابی
پیشگفتار در رابطه با خود ارزیابی
مقدمه موضوع در رابطه با خود ارزیابی
شناسایی مسئله در رابطه با خود ارزیابی
توصیف وضع موجود
یادگیری هوشیاری بر فرایند تفکر و تفکر استراتژیک در یافتن راه حل برای مسائل موثر است. همانطور که یک مقاله نویس می داند که چگونه طرح ایده اصلی و بیان دلایل حمایت کننده موثرتر است از صرف نوشتن هرآنچه در ذهن است؛ یک یادگیرنده نیز باید بتواند کارش را مشاهده کرده و ازخود بپرسد که آیا ایده هایش قابل فهم است یا نه و همچنین آیا به سوی راه حل می رود و یا از آن دور می شود. اینجانب ….. ………. آموزشگاه …… شهرستان …. مدت ….. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم .و هم اکنون در آموزشگاه …. در سمت معلم پایه سوم تدریس می کنم. مساله ای که بنده با آن مواجه شدم وباعث شد که تغییراتی در کلاسم ایجاد کنم این بود که متوجه شدم دانش آموزانم به جای خود ارزیابی به ارزیابی دیگران می پردازند و از خود غافل می شوند و همین موضوع باعث ایجاد عدم رقابت سالم در میان آنها شده بود و رفتارشان با هم خوب نبود .به همین دلیل تصمیم گرفتم پژوهشی در این زمینه انجام دهم. و دیگر ارزیابی آنها را به خود ارزیابی تبدیل کنم.
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با خود ارزیابی
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با خود ارزیابی
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با خود ارزیابی
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با خود ارزیابی
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با خود ارزیابی
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با خود ارزیابی
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با خود ارزیابی
نتیجه گیری در رابطه با خود ارزیابی
پیشنهادات در رابطه با خود ارزیابی
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با خود ارزیابی
برای دانلود نمونه اقدام پژوهی برای معلم سوم ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.