اقدام پژوهی چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی به درس خواندن
نمونه اقدام پژوهی کلاس سوم ابتدایی با موضوع چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی به نام سعید پایه سوم ابتدایی به درس خواندن
همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام پژوهی معلم سوم ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
کودکان کم توان ذهنی کودکانی هستند با بهره هوشی 70 تا 85 که عمدتاً در سنین مدرسه به علت قدرت یادگیری پایین،عدم درک مفاهیم انتزاعی ، دامنه محدود اطلاعات عمومی و عدم درک و تعمیم مسائل درسی قادر به رقابت با سایر همکلاسیان خود نیستند. این کودکان در یادگیری مطالب بسیار کند بوده و به زودی فراموش میکنند. از طرفی به علت بهره هوشی بالاتر(نسبت به کودکان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر) و قدرت سازگاری با محیط و قدرت تعمیم نسبتا بالاتر در سطح کودکان آموزش پذیر قرار نمیگیرند .
تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی کلاس سوم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با کم توان ذهنی
پیشگفتار در رابطه با کم توان ذهنی
مقدمه موضوع در رابطه با کم توان ذهنی
شناسایی مسئله در رابطه با کم توان ذهنی
توصیف وضع موجود
امسال در بین دانش آموزانم که استثنایی هستند یکی از آنها که کم توان ذهنی بود به نام سعید به درس خواندن علاقه ای نداشت و در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان ديگر نبود و با مشکلات زیادی از جمله کند نویسی مواجه بود. با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه می کرد . برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی داد و زود خسته می شد. درکلاس آرام و قرار نداشت همیشه با بغل دستی اش در حال صحبت بود و با استفاده از روش های مختلف تشویق مدت کوتاهی سر جای خود می نشست.او دانش آموزی کم توان ذهنی بود و این مشکل در دروس دیگر نیز در او به چشم می خورد بنابراین باخود اندیشیدم چگونه می توانم با تشويق ایمان را به درس خواندن و مخصوصا ماده درسی فارسی و املاء علاقه مند سازم؟
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با کم توان ذهنی
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با کم توان ذهنی
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با کم توان ذهنی
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با کم توان ذهنی
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با کم توان ذهنی
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با کم توان ذهنی
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با کم توان ذهنی
نتیجه گیری در رابطه با کم توان ذهنی
پیشنهادات در رابطه با کم توان ذهنی
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با کم توان ذهنی
برای دانلود نمونه اقدام پژوهی کلاس سوم ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.