نمونه تجارب برتر تربیتی معاون آموزشی تاثیر بهره گیری از مشوق های کلامی در تغییر مطلوب بر رفتار دانش آموزان به صورت کامل و آماده و بهترین نمونه موجود در اینترنت و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 14 صفحه
نمونه تجارب برتر تربیتی معاون آموزشی تاثیر بهره گیری از مشوق های کلامی در تغییر مطلوب بر رفتار دانش آموزان به صورت کامل و آماده و بهترین نمونه موجود در اینترنت توسط تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا گردآوری گردیده است و به صورت اختصاصی برای شما فرهنگیان عزیز محیا شده است. این تجربه برتر تربیتی نمونه تجارب برتر تربیتی معاون آموزشی از بهترین تجارب برتر تربیتی در رابطه با نمونه تجارب برتر تربیتی معاون آموزشی می باشد. که شامل کلیه فاکتورهای مورد نیاز است. آنچه قابل توجه است این که تجارب برتر تربیتی را می توان در رابطه با کلیه پست های سازمانی دیگر نیز استفاده نمود. فرهنگیان عزیز و گرامی باید این نکته را بدانند که نمونه تجارب برتر تربیتی معاون آموزشی حاضر شامل موارد زیر است.
- حاوی تجارب برتر تربیتی می باشد و دربرگیرنده تجربه علمی و عملی است.
- نمونه تجارب برتر تربیتی معاون آموزشی کاربردی بدیع و قابل تعمیم است.
- نمونه تجارب برتر تربیتی معاون آموزشی ناظر بر ایجاد ارتباط بین آموزه های تربیتی مدارس با زندگی دانش آموزان است.
- نمونه تجارب برتر تربیتی معاون آموزشی منطبق با یک یا چند مورد از ساحت های شش گانه تربیتی است.
- نمونه تجارب برتر تربیتی معاون آموزشی دارای شرایط علمی –فنی قابل قبول است.
تجارب برتر تربیتی شامل:
عنوان تجربه ، مقدمه ،متن اصلی ،طرح مسئله ،روش کار ،گزارش تجربه و نتیجه گیری و پیشنهاد است.
بخشی از این تجارب برتر تربیتی را مشاهده می کنیم :
وجود رفتارهای نامطلوب در دانش آموزان گاهی سبب می شود که دانش آموز به فردی ضد اجتماع تبدیل شود و این عمل تنها با تکرار رفتارهای نامطلوب انکان پذیر است. در کلاس یکی از همکاران تعدادی از این دانش آموزان وجود داشتند، که باعث اختلال در تدریس وی می شدند. این امر نه تنها کلاس بلکه در نظم مدرسه نیز اخلال ایجاد می نمود. من به عنوان معاون آموزشی مدرسه با تخصص در حوزه ی مشاوره در صدد رفع این مسئله برآمدم. تقویت رفتار مطلوب دانش آموزان آن ها را به انسان هایی اجتماعی و جامعه پذیر تبدیل می نماید. این امر مهم با استفاده از روش های علمی شرطی سازی میسر می شود. در ابتدا با استفاده از روش های شرطی سازی، تشویق، محروم کردن به عنوان تنبیه برای حل این مسئله اقدام کرده و سپس با رسوخ در ضمیر ناخودآگاه آن ها و تثبیت رفتار شایسته به جای تنبیه، توانستم مسئله را در حد قابل توجهی تعدیل کنم و با گرفتن بازخوردهای کلامی و غیر کلامی از دانش آموزان و کادر مدرسه متوجه شدم که روش های به کار گرفته شده بسیار موثر واقع شده است. کلمات کلیدی: رفتار مطلوب،شرطی سازی،ضمیر ناخودآگاه
برای دانلود و دریافت نمونه تجارب برتر تربیتی معاون آموزشی از این قسمت اقدام بفرمایید .