نمونه کنش پژوهی گروهی کارورزی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان از طریق کنترل و مدیریت بازیهای کامپیوتری

نمونه کنش پژوهی گروهی کارورزی

نمونه کنش پژوهی گروهی کارورزی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان از طریق کنترل و مدیریت بازیهای کامپیوتری

خیر مقدم خدمت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان این فایل نمونه کنش پژوهی گروهی کارورزی می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی 3 و تدوین نمونه کنش پژوهی گروهی کارورزی بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

قسمتی از این مجموعه

چکیده

با توجه به رشد روز افزون وسايل الكترونيكي وارتباطي وبرنامه هاي متنوع وسرگرميهاي جذاب ودرهمه زمينه ها چه ازنظر علمي فرهنگي اقتصادي وصنعتي وكاربرد هاي گوناگون بخصوص بازيهاي خيلي جذاب سرم كننده واز طرفي سرگرمي اينترنتي خود مزيد بر علت كه باعث افت تحصيلي ويا ممكن است باعث رشد گردد پس بنابراين بايد در اين مورد كنترل و مديريت كرد تا ازاين به نحو مطلوب استقاده شود

 

بیان مسئله

بازي هاي كامپيوتري نياز به منطق، حافظه، مهارت هاي حل مساله، تجسم و اكتشاف دارند و لازمه اين بازي ها دستكاري اشياء با ابزارهاي الكترونيكي و فهم بازي به مثابه سيستم پيچيده است.

تحليلگران بازيهاي کامپيوتري بر اين عقيده اند که بازيها بدون مشکل نيستند به ويژه اينکه معمولا فراهم آوردن همه مشخصات بازي هاي خوب كامپيوتري در يک بازي مشكل است. بازي ممكن است خيلي آسان و يا خيلي سخت باشد و در هر دو صورت ايجاد انگيزه  نكند و گاه بازي از حيث زمان طولاني است و اين با محدوديت هاي برنامه درسي تناسبي ندارد.

مساله ديگر محتواي اكثر بازي هاست كه زمينه هاي خشونت را با خود به همراه دارند و امكان انتقال اين نقش هارا به دنياي واقعي ايجاد مي كنند.

برای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل نمونه کنش پژوهی گروهی کارورزی روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *