گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی کلاس هفتم علاقه مند کردن دانش آموزان با استفاده از هوش هیجانی

گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی کلاس هفتم

نمونه گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی هفتم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي با استفاده از هوش هيجاني   با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28 صفحه

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند نمودن دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند نمودن دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند نمودن دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند نمودن دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي

و تحلیل و تفسیر داده ها :

پس از اینکه مساله یعنی بی علاقگی دانش آموزانم به درک مفاهیم متون زبان انگلیسی و رضایت بخش نبودن ارزشیابی آنان در درس یاد شده برایم محرز شد ، تصمیم گرفتم برای شناسایی علل بوجود آورنده این مساله ، به جمع آوری داده ها اقدام نمایم :

  1. با نشاط نبودن فضای کلاس زبان انگلیسی
  2. فراموش شدن واژگان انگلیسی سال های گذشته
  3. بی علاقگی به درس زبان انگلیسی
  4. ضعف شاگردان در یادگیری و حفظ واژ گان
  5. عدم آشنایی فراگیران با کاربرد واژگان و درک مفاهیم زبان انگلیسی در زندگی آینده
  6. جذاب نبودن وسایل کمک آموزشی
  7. یکنواخت بودن روش تدریس برخی از دبیران
  8. چیدمان نامناسب صندلی های کلاس
  9. مناسب نبودن محیط کلاس برای تدریس زبان انگلیسی
  10. مستمر نبودن فرایند یادگیری زبان انگلیسی
  11. کم بودن ساعات تدریس زبان انگلیسی
  12. عدم آشنایی فراگیران به مطالعه زبان انگلیسی به عنوان یک مهارت

گردآوری داده ها جهت ارایه راه حل ها :

به منظور دست یابی به راه کارهایی برای حل مساله ، بار دیگر با استفاده از روش های علمی به جمع آوری داده ها پرداختم که توضیح آن به شرح زیر می باشد:

 

 

الف –  مصاحبه

بعد از بررسی های مصاحبه های گذشته و برای کسب اطلاعات مفیدتر ، چند سوال دیگر تنظیم کرده و از دانش آموزانم پرسیدم .سولات چنین بودند:

  • چگونه می توانیم واژ گان انگلیسی را راحت تر یاد بگیریم ؟
  • با چه روش هایی می توانیم فضای کلاس انگلیسی را با نشاط تر کنیم؟
  • چرا ترجیح می دهید زبان انگلیسی را در آموزشگاه های زبان یاد بگیرید؟

چند نمونه از جواب های دانش آموزان این بود :

با استفاده از پوسترهای لغات همراه با تصاویر در کلاس فضای آن را متفاوت کرده و از وسایل کمک آموزشی متنوع در تدریس این درس کمک بگیرید.

ب – پرسش نامه:

برای کسب راه حل های مناسب جهت حل مساله ، پرسش نامه ای که شامل سوالات زیر بود، را تنظیم نموده  سپس در اختیار  تعدادی از همکارانم قرار دادم تا نظرات خود را در آن قید کنند. سوالات مطرح شده بدین شرح بودند :

  1. به نظر شما چگونه می توان نگرش منفی دانش آموزان را نسبت به یادگیری خواندن و درک مفاهیم انگلیسی از بین برد ؟

شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *