گزارش تخصصی دبیران شیمی
نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از فضای مجازی
نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از فضای مجازی با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 51 صفحه
سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از فضای مجازی
سرآغاز سخن پیرامون قضیه درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از فضای مجازی
دیباچه پیرامون قضیه درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از فضای مجازی
درک مشکل پیرامون قضیه درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از فضای مجازی
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از فضای مجازی
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از فضای مجازی
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از فضای مجازی
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از فضای مجازی
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از فضای مجازی
بررسی بیشتر در رابطه با درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از فضای مجازی
ارائه مستندات پیرامون درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از فضای مجازی
پیش بینی نتایج در مورد درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از فضای مجازی
راهکارها پیرامون قضیه درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از فضای مجازی
رفرنس و منبع مورد استفاده درک مفاهیم اساسی درس شیمی با بهره گیری از فضای مجازی
گردآوري اطلاعات (شواهد1)، مرحله اول
صحبت با معلمان، مديران، معاونان، مشاوران و دانش آموزان از طريق نظرسنجي از آن ها. درباره شيوه عملكرد خود در كلاس درس. يافته هاي اين مرحله عبارتند از:
- معلمان: همكاران شيمي در مدرسه تمايل چنداني به استفاده از رايانه در هنگام تدريس نداشتند و استفاده از اينترنت در امر تدريس را غير ممكن مي دانستند. البته لازم به ذكر است كه دليل آن را عدم آشنايي آن ها با رايانه و اينترنت مي دانستند. معلمان دروس ديگر نيز همين نظر را داشتند.
- مديران، معاونان و مشاوران: با توجه به امكانات مدرسه مي بايست تدريس مبتني بر IT را انجام مي دادم. به همين منظور نياز به تعدادي رايانه و همچنين خط پرسرعت اينترنت بود. با توجه به صحبت مدير و معاونان تعدادي رايانه در سايت كامپيوتر مدرسه وجود داشت اما اتصال به اينترنت غيرممكن بود. به گفته آن ها به دليل وجود فقط يك خط تلفن در مدرسه نمي توانستيم از اينترنت استفاده كنيم.
- دانش آموزان: طبق روال همه ساله در ابتداي سال از دانش آموزان درباره شيوه عملكرد در كلاس درس نظرسنجي مي كنم. چند روش را به آن ها پيشنهاد مي دهم و نظرات آن ها را جويا مي شوم. اكثريت قريب به اتفاق دانش آموزان شيوه
جزوه نويسي را از من طالب بودند و بر اين امر پافشاري مي كردند. با توجه به تجربه اي كه در اين چند سال كسب كرده ام بهتر بود كه بنا به درخواست
دانش آموزان عمل كنم و هدايتگري آن ها به سوي روش فعال را به مرور زمان انجام دهم. بنابراين در ابتدا شيوه سنتي را براي تدريس انتخاب نمودم. با توجه به تجربيات سال هاي گذشته خود، مي دانستم كه با روش سنتي فقط مي توان پيشرفت
دانش آموزان در حيطه دانشي فراهم كرد، ولي روش هاي فعال و مبتني بر IT
مي تواند يادگيري در سطوح بالاتر درك و فهم و كاربردي را تقويت كند. اما مشكلات بسياري بر سر راه من وجود داشت. مشكل اصلي، كمبود يا نبود منابع و تجربيات فني، كمبود رايانه ها و هزينه بالاي اتصال به اينترنت، كه براي مدرسه مشكل ساز بود. مشكل اساسي ديگر، دگرگوني و تغييرات اساسي در شيوه هاي تدريس بود.
شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.