نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی خواندن و درک مطلب+ 5 پیشنهاد کوتاه ارزشیابی

نمونه گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی

نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28 صفحه

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

انتخاب راه حل ها :

پس از در میان گذاشتن راه حل های پیشنهادی با مدیر محترم آموزشگاه و تعدادی از همکاران و مشاورین محترم و با مشورت و هم فکری با آنها به انتخاب چند راه حل پرداختم. راه حل های انتخابی به شرح زیر می باشد:

  1. گروه بندی دانش آموزان به گروه های 3 نفره
  2. تهیه ی فلش کارت همراه با تصاویر توسط دانش آموزان
  3. تهیه ی پاور پوینت همراه با تصاویر و فونتیک واژگان توسط دانش آموزان
  4. نصب پوستر های واژ ه ها در کلاس
  5. ترجمه متون انگلیسی توسط گروه های دانش آموزی
  6. استفاده از متن هایی به غیر از متن کتاب و پرسش درک مفاهیم به صورت درست / غلط
  7. در نظر گرفتن پاداش به گروه برتر با اضافه کردن نمره به نمره ی مستمر آنها
  8. اجرای نمایش متن های کتاب درسی توسط گروه های دانش آموزی

 اعتبار بخشی به راه حل ها :

دراین مرحله برای اینکه یافته های تحقیق علمی، دارای اعتبار باشد ضرورت داشت ، افرادی با تجربه و با صلاحیت آن را ارزیابی کنند. به همین دلیل  گروهی که شامل مدیریت محترم آموزشگاه و همکاران بودند، را به عنوان منتقد و ناظر کار خود انتخاب کرده، تا پیشرفت طرح ، از نظرات و نقادی آنان بهره مند گردم.

به لطف الهی ، راه حل های انتخابی مورد تایید همکاران گرامی و مدیر محترم آموزشگاه قرار گرفت . بنابراین توانستم با اطمینان بیشتر راه حل های انتخابی خود را به مرحله ی اجرا در آورم.

اجرای راه حل های انتخابی :

مهمترین قسمت یک اقدام پژ وهی ، اجرای راه حل ها می باشد. بنابراین راه حل های انتخابی خود را به مرحله اجرا گذاشتم و مراحل را همراه با اصلاح و تعدیل بعضی از راه حل ها به اجرا در آوردم . مراحل اجرا به شرح زیر می باشد :

ایجاد انگیزه

برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان و علاقه مند کردن آنها در فراگیری درس زبان انگلیسی ابتدا باید تا حد امکان در رفع عواملی که انگیزه را از دانش آموزان گرفته است ، کوشید . بنابراین ابتدا از راه تشویق و آسان جلوه دادن درس انگلیسی شروع کردم. بارها به آنها گوشزد می کردم که شما  احتمالا ” تا حدی به زبان انگلیسی مسلط هستید و این خود یک موفقیت بزرگ است! حالا به موفقیت های بزرگتری فکر کنید . وقت آن رسیده است که از روش های موثر و کارآمد برای رسیدن به سطح قابل قبولی از دانش انگلیسی استفاده کنید .

شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *