نمونه گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی
نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28 صفحه
سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم
سرآغاز سخن پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم
دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم
درک مشکل پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم
بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم
ارائه مستندات پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم
پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم
راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم
رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم
پس از در میان گذاشتن راه حل های پیشنهادی با مدیر محترم آموزشگاه و تعدادی از همکاران و مشاورین محترم و با مشورت و هم فکری با آنها به انتخاب چند راه حل پرداختم. راه حل های انتخابی به شرح زیر می باشد:
- گروه بندی دانش آموزان به گروه های 3 نفره
- تهیه ی فلش کارت همراه با تصاویر توسط دانش آموزان
- تهیه ی پاور پوینت همراه با تصاویر و فونتیک واژگان توسط دانش آموزان
- نصب پوستر های واژ ه ها در کلاس
- ترجمه متون انگلیسی توسط گروه های دانش آموزی
- استفاده از متن هایی به غیر از متن کتاب و پرسش درک مفاهیم به صورت درست / غلط
- در نظر گرفتن پاداش به گروه برتر با اضافه کردن نمره به نمره ی مستمر آنها
- اجرای نمایش متن های کتاب درسی توسط گروه های دانش آموزی
دراین مرحله برای اینکه یافته های تحقیق علمی، دارای اعتبار باشد ضرورت داشت ، افرادی با تجربه و با صلاحیت آن را ارزیابی کنند. به همین دلیل گروهی که شامل مدیریت محترم آموزشگاه و همکاران بودند، را به عنوان منتقد و ناظر کار خود انتخاب کرده، تا پیشرفت طرح ، از نظرات و نقادی آنان بهره مند گردم.
به لطف الهی ، راه حل های انتخابی مورد تایید همکاران گرامی و مدیر محترم آموزشگاه قرار گرفت . بنابراین توانستم با اطمینان بیشتر راه حل های انتخابی خود را به مرحله ی اجرا در آورم.
مهمترین قسمت یک اقدام پژ وهی ، اجرای راه حل ها می باشد. بنابراین راه حل های انتخابی خود را به مرحله اجرا گذاشتم و مراحل را همراه با اصلاح و تعدیل بعضی از راه حل ها به اجرا در آوردم . مراحل اجرا به شرح زیر می باشد :
برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان و علاقه مند کردن آنها در فراگیری درس زبان انگلیسی ابتدا باید تا حد امکان در رفع عواملی که انگیزه را از دانش آموزان گرفته است ، کوشید . بنابراین ابتدا از راه تشویق و آسان جلوه دادن درس انگلیسی شروع کردم. بارها به آنها گوشزد می کردم که شما احتمالا ” تا حدی به زبان انگلیسی مسلط هستید و این خود یک موفقیت بزرگ است! حالا به موفقیت های بزرگتری فکر کنید . وقت آن رسیده است که از روش های موثر و کارآمد برای رسیدن به سطح قابل قبولی از دانش انگلیسی استفاده کنید .
شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.