نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم
نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان دوستداران طبیعت.تفکیک زباله و زمین پاک با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 25 صفحه
در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه طبیعت.تفکیک زباله و زمین پاک
سرآغاز سخن پیرامون قضیه طبیعت.تفکیک زباله و زمین پاک
دیباچه پیرامون قضیه طبیعت.تفکیک زباله و زمین پاک
درک مشکل پیرامون قضیه طبیعت.تفکیک زباله و زمین پاک
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه طبیعت.تفکیک زباله و زمین پاک
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه طبیعت.تفکیک زباله و زمین پاک
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه طبیعت.تفکیک زباله و زمین پاک
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با طبیعت.تفکیک زباله و زمین پاک
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات طبیعت.تفکیک زباله و زمین پاک
بررسی بیشتر در رابطه با طبیعت.تفکیک زباله و زمین پاک
ارائه مستندات پیرامون طبیعت.تفکیک زباله و زمین پاک
پیش بینی نتایج در مورد طبیعت.تفکیک زباله و زمین پاک
راهکارها پیرامون قضیه طبیعت.تفکیک زباله و زمین پاک
رفرنس و منبع مورد استفاده طبیعت.تفکیک زباله و زمین پاک
راه حل هاي پيشنهادي:
تهيه و ارائهي پرسشنامه به دانشآموزان.
مشورت با افراد متخصص در اين زمينه
بررسي راهكارها ارائه شده و انتخاب بهترين راه
مطالعه كتب، مجلات، پاياننامههاي مرتبط با موضوع و سركشي به سايتهاي مختلف
مشاهده رفتار دانشآموزان
برگزاري جلسات همانديشي در آموزشگاه
انتخاب راه جدید به طور موقت:
بدیهی است که شکوفایی یک رویکرد جدید ، مستلزم اندکی تمرین و بردباری است. اما از آنجایی که راهبردهای آموزشی اثر بخش بریافته های علمی و تجربه های عملی و مکتب رفتارگرایی و شناختی متکی هستند، می توان از آن به عنوان رویکردی مناسب و اطمینان بخش در آموزش مفاهیم استفاده کرد. چه بسا، بسیاری از ما در مدرسه همیشه به دنبال راهی نو برای تغییر روش های خود هستیم. اما آیا هیچ وقت سعی کرده ایم این تغییر را در خودمان ایجاد کنیم و آن را در جهت بهبود وضعیت مدرسه استفاده کنیم؟ بعد از اینکه دلایل به وجود آورنده را تجزیه و تحلیل کردم، سعی کردم تا تعدادی از راه حل های مورد نظرم را اجرا کنم. سعی کردم راه حل های خود را بیشتر حول محیط کلاس و تکیه بر آموزه های دینی و مذهبی قرار دهم تا نتایج بهتری را به دست آورده و کمتر به خطا بروم. البته در انتخاب راه حل باید از دیگر همکاران نیز کمک می گرفتم تا من را در اجرای صحیح راه حلها یاری دهند. حالا من می توانستم با صبر و حوصله بیشتر به انتخاب راه حل برای بقیه مشکلات بپردازم. راه حل های پیشنهادی خود را با دیگر همکاران در مدرسه وسرگروهای دروس در گروه های آموزشی منطقه در میان گذاشتم و در مورد آن با ایشان نظرخواهی کردم و خوشبختانه همگی نظر مساعد خود را اعلام کردند.
اجرای راه حل ها
بعد از برگزاری چند جلسه دستور العمل زیر را به دانش آموزان دادم :
ــ برای خودمان یک برنامه شخصی بازیافت تهیه کنیم .
ــ تا جایی که ممکن است هر دو روی کاغذ را بنویسیم تا کاغذ سفید هدر نرود .
ــ مجلات ، روزنامه ها ، کارتن و مقواهایی که استفاده نمی شوند را روی هم بگذاریم و با طناب ببندیم .
روزنامه ها را به همراه زباله ها بیرون نریزیم .
توجه :
کاغذهای روغنی مثل کارت ویزیت ، جلد رنگی بعضی از مجلات و … بازیافت نمی شود .
شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.